کد خبر : 1729874 | 17 دی 1399 ساعت 15:57 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

حرف‌های زیادی برای گفتن دارم؛

درودگر در رقابت هیئت رئیسه ثبت‌نام کرد (عکس)

صادق دروگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال برای عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد

 

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال که قرار بود 18 اسفندماه سال 1398 برگزار شود، به دلیل اصلاحاتی که مورد نظر فیفا بود، به تعویق افتاد و حالا پس از یک سال، بار دیگر همین تاریخ برای انتخاب نفرات جدید هیئت رئیسه فدراسیون و همینطور رئیس فدراسیون و جانشین مهدی تاج انتخاب شده است.


صادق درودگر در گفتگوی کوتاهی با "ورزش سه" در مورد چرایی حضورش در انتخابات و اینکه چه اهدافی را دنبال می کند، توضیح داد:« حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، که با اعضای محترم مجمع مطرح خواهم کرد.»


او سپس ادامه داد:« اعضای مجمع و اعضای هیئت رئیسه نقش بسیار مهمی در توسعه و شکوفایی فوتبال دارند و این موضوع را با ارائه دلایل و مستندات کافی در میان می‌گذارم.»

 

1560107

 


درودگر در مورد هدفش از حضور در انتخابات نیز اینطور توضیح داد:« هدف اصلی‌ام ایجاد شرایطی است که فوتبال ما مثل همیشه بدهکار نباشد. الان فوتبال ما طوری شده که همه بدهکارند؛ باشگاه‌ها، هیئت‌ها، فدراسیون و ... دلم می‌خواهد تا شرایط به وضعیت آرمانی نزدیک شود.»


گفتنی است دو روز پیش نیز محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز در حین سفر این تیم برای برگزاری دیدار برابر پرسپولیس در هیئت رئیسه فدراسیون ثبت نام کرده بود.

دیدگاه‌ها