کد خبر : 1729878 | 17 دی 1399 ساعت 16:28 | 44.8K بازدید | 1 دیدگاه

بالاخره بعد ادینیو یکی پیدا شد! (عکس)

مهاجم باتجربه تراکتور موفق به زدن پنج گل برای تیمش تا هفته دهم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه لوسیانو ادینیو  در فصل 93-94 با زدن 19 گل بهترین گلزن لیگ برتر شد، تراکتور دیگر هیچ گاه یک مهاجم ششدانگ و گلزن که بتواند در طول فصل عملکردی مشابه این مهاجم برزیلی داشته باشد را به خود ندید. ادینیو در آن فصل برای تراکتور سنگ تمام گذاشت و در حساس ترین بازی ها و دقایق گل های نجات بخشی را برای این تیم به ثمر رساند.

 

بعد از جدایی ادینیو از تراکتور، مهاجمان زیادی به این تیم رفتند و آمدند که از نظر اسم و رسم و قیمت حتی از او بالاتر بودند ولی کارایی این مهاجمان به شدت پایین بود. ادینیو یک فصل بعد به تراکتور برگشت اما در آن فصل قلعه نویی با داشتن فرزاد حاتمی، اعتقاد زیادی به ادر نداشت. شاخص ترین مهاجم تراکتور بعد از ادینیو، آنتونی استوکس بود که آمار گلزنی خوبی داشت اما حواشی و اتفاقاتی که در ادامه از این بازیکن دیدیم باعث شد تا تراکتور خیری از این بازیکن نبیند.

حال بعد از شش فصل تراکتور صاحب مهاجمی شده که می توان به گلزنی های ادامه دارش در طول فصل امیدوار بود. محمد عباس زاده که پس از شروع لیگ بیستم به تراکتور پیوست، تا هفته ششم و به مدت پنج هفته (او بعد از هفته اول با تراکتور قرارداد بست.) در نیمه دوم به میدان آمده و فرصت زیادی برای خودنمایی نداشت. البته این مهاجم در بازی هفته چهارم مقابل مس رفسنجان در دقیقه 70 به میدان آمد و در دقیقه 86 تک گل تیمش را زده و تراکتور را صاحب اولین برد فصل کرده بود.

 

1559931

 

1560117

 

طی هفته های اخیر اما شاهد حضور عباس زاده در ترکیب اصلی سرخ پوشان هستیم. او به خوبی پاسخ اعتماد کادر فنی را داده و توانسته در 5 بازی اخیری که در ترکیب اصلی حضور داشته 4 گل به ثمر برساند. او این هفته هر دو گل تیمش را مقابل ذوب آهن به ثمر رساند تا کم کم تراکتوری ها به داشتن یک مهاجم ششدانگ بعد از مدت های طولانی امیدوار شوند. البته با توجه به اینکه طی سال های اخیر مهاجمانی چون استوکس، عملکردی نوسانی داشته و در یک مقطع خوب و در مقطعی دیگر اصلا نبودند که بد باشند یا خوب، تراکتوری ها هنوز به یافتن جانشین ادینیو کاملا مطمئن نشده اند اما به نظر می رسد که بعد از شش فصل شاهد باطل شدن طلسم مهاجمان تیم اول فوتبال آذربایجان باشیم.

دیدگاه‌ها