کد خبر : 1729895 | 17 دی 1399 ساعت 17:40 | 30.5K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای کادنا کوپه:

راموس تکذیب کرد؛ این شایعات همه دروغند

سرخیو راموس در صحبت با مانولو لاما کارشناس و مجری کادنا کوپه شایعات رد پیشنهاد رئال را تکذیب کرده است.

راموس تکذیب کرد؛ این شایعات همه دروغند

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش برنامه ال چیرینگیتو در گزارشی ویژه خبر از ملاقات سرخیو راموس و فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید داد. ملاقاتی در منزل سرخیو راموس در مادرید که بی نتیجه هم پایان یافت.

 

 

1559466

 

 

هدف مذاکره بر سر تمدید قرارداد سرخیو راموس بود. پیشنهاد پرز به کاپیتان تیمش قرارداد 1 ساله بدون افزایش دستمزد و همراه با کاهش 10 درصدی در دوران پاندمی کرونا بود ولی سرخیو راموس قراردادی دو ساله می خواهد که در آن کاهش دستمزد یک گزینه اختیاری باشد و نه اجباری.

 

طبق ادعای این برنامه، راموس به پرز گفته است که پیشنهادات دیگر خود را گوش خواهد داد و اینکه پی اس جی به وی وعده داده است تا 20 میلیون یورو دستمزد می دهد و اینکه لئو مسی را نیز قرار است در تابستان جذب کنند.

 

 

1560044

 

 

سرخیو راموس که کمتر از شش ماه از قراردادش باقیمانده، طبق قانون می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود.

امروز مارکا هم خبر از بالاگرفتن تنش بین راموس و رئال داد و اینکه مذاکرات به بن بست خورده است. به این ترتیب باید منتظر جدایی راموس در انتهای فصل باشیم که بدون شک بزرگترین بازنده این قطع همکاری، هواداران رئال خواهند بود.

 

 

1560133

 

 

ساعاتی پیش مانولو لاما کارشناس و گزارشگر مشهور اسپانیایی در کادنا کوپه ادعایی جدید را مطرح کرد. او گفت که در صحبت با سرخیو راموس او تمام شایعات اخیر را تکذیب کرده است.

طبق ادعای لاما، ملاقات راموس و پرز پیش از بازی رئال و سلتا و در تونل ورزشگاه آلفردو دی استفانو رخ داده و رئیس از کاپیتان درخواست کرده تا بازیکنان را مجاب به کاهش 10 درصدی دستمزدشان کند. در واقع این ملاقات به منظور گفت و گو در مورد تمدید قرارداد راموس نبوده و این بازیکن از تابستان پیشنهاد جدیدی از رئال دریافت نکرده و همچنان در انتظار رسیدن پیشنهاد تمدید رسمی باشگاه است.

 

 

1559806

 

 

ایده راموس ادامه بازی در رئال و بازنشستگی با پیراهن این باشگاه است و او نه از پی اس جی و نه از هیچ باشگاهی پیشنهاد ندارد.

راموس به باشگاه اطلاع داده است که قرارداد دو ساله بدون کاهش دستمزد مدنظر اوست و حاضر است در این دو سال دستمزدی دریافت نکند و در عوض پس از 2 یا 3 سال دستمزد معوقه به وی پرداخت شود.

 

 

دیدگاه‌ها