کد خبر : 1729899 | 17 دی 1399 ساعت 17:28 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم که رفقای خود در فولاد را دیدیم

ربیعی‌فر: شخصیت مس رفسنجان شکل گرفته است

مربی تیم مس رفسنجان می‌گوید شخصیت این تیم شکل گرفته و در ادامه رقابت‌ها شرایط بهتری هم رقم می‌خورد.

ربیعی‌فر: شخصیت مس رفسنجان شکل گرفته است

مازیار ربیعی فر در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی گذشته مس رفسنجان مقابل فولاد که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، عنوان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم و توانستیم در خانه حریف هم یک امتیاز بگیریم. باید از تلاش بچه های تیم تشکر کنیم. بازیکنان تا آخرین ثانیه ها ناامید نشدند و همه تلاش شان را به کار گرفتند تا یک امتیاز بگیریم و همین که در آخرین لحظات بازی گل تساوی را زدیم، نشان از عملکرد خوب بچه ها دارد.


وی ادامه داد: برد و باخت ها در فوتبال می‌آید و می‌رود. مهم رفاقت هایی است که باید پایدار بماند. من بسیار خوشحالم که رفقای قدیمی خودم را در تیم فولاد دیدم. نفراتی مثل حمیدرضا رجبی، حسین ابراهیمی،محمد آبشک، محمد میری، شروین بزرگ که یا بچه گیلان هستند تا در داماش بازی کردند. برخی از این ها هم شاگرد من در داماش بودند. باعث خوشحالی‌ام بود که این عزیزان را دیدم. امیدوارم این رفاقت‌ها ادامه دار باشد.


مربی مس درباره شرایط تیمش تاکید کرد: تیم ما رفته رفته شرایط بهتری پیدا می‌کند. فراموش نکنید که ما امسال تازه به لیگ برتر آمدیم و همین که امتیازمان را در این دسته حفظ کنیم، رضایتبخش است. خوشبختانه الان بچه ها اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند و شخصیت تیمی مان در لیگ برتر هم شکل گرفته است. با همین شرایط ادامه می‌دهیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.


ربیعی فر درباره بازی بعدی تیمش مقابل ماشین سازی تاکید کرد: قطعا بازی سختی مقابل ماشین سازی خواهیم داشت. ما نباید فریب جایگاه ماشین سازی در جدول را بخوریم. این تیم بسیار خوب بازی می‌کند و در بازی های گذشته اش نشان داده حریف سرسختی است. با این حال تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم با برد و دست پر از زمین خارج شویم و روز خوبی را برای مردم رفسنجان رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها