کد خبر : 1729940 | 17 دی 1399 ساعت 21:15 | 23.7K بازدید | 1 دیدگاه

دین هندرسون:

منچستر را قرمز رنگ خواهیم کرد

دین هندرسون، دروازه بان جوان منچستریونایتد مشتاق دیدار امشب برابر منچسترسیتی است.

منچستر را قرمز رنگ خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، دو قدرت بزرگ شهر منچستر امشب در نیمه نهایی جام اتحادیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده در فینال باید قابل تاتنهام صف آرایی کند. دین هندرسون، دروازه بان آینده دار یونایتد مدعی شد از بچگی طرفدار یونایتد بوده و امشب آنها می خواهند شهر منچستر را به رنگ قرمز دربیاورند.

 

دین هندرسون گفت: "دربی اهمیت زیادی داشته و شور و هیجان در سراسر شهر ایجاد خواهد شد. این شهر اغلب قرمز بوده و ما باید منچستر را دوباره به رنگ قرمز درآوریم. ما در حال پیشرفت هستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

1560161

 

یک تیم باید در دیدار امشب برنده شود و من فکر می کنم هر دو تیم همین هدف را خواهند داشت. احتمالا توپ و مالکیت در اختیار سیتی خواهد بود و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 

من از بچگی چند هوادار منچسترسیتی را می شناسم و بی تردید حتی در مدرسه و از بچگی رقابت بین ما وجود داشت. غلبه بر سیتی و حضور در چنین مسابقه ای برایم یک رویا بود. شما در دوران کودکی چنین رویاهایی در سر دارید و بازی در این دربی برایم فوق العاده است. یونایتد برای قهرمانی ساخته شده و ما در حال پیشرفت هستیم، اما این روند بدون فتح عناوین قهرمانی اهمیتی نخواهد داشت. چه جام اتحادیه، چه لیگ برتر یا لیگ اروپا یا جام حذفی، ما باید با ارائه عملکرد خوب قهرمان شویم."

دیدگاه‌ها