کد خبر : 1729983 | 18 دی 1399 ساعت 09:14 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی: به چنین شکستی نیاز داشتیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان از عملکرد تیمش مقابل یوونتوس رضایت دارد.

استفانو پیولی: به چنین شکستی نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، روند شکست ناپذیری میلان بعد از 27 بازی قطع شد و این تیم در خانه برابر یوونتوس با نتیجه 1-3 شکست خورد. اما با توجه به باخت اینتر، روسونری در صدر جدول باقی ماند و استفانو پیولی معتقد است میلان در این برهه به چنین شکستی نیاز داشته است.

 

استفانو پیولی گفت: "ما آنچه را که لازم بود انجام داده، موقعیت هایی برای گلزنی ایجاد کردیم و طبیعتا به حریف نیز اجازه خلق چند فرصت دادیم، اما پس از دو بار عقب افتادن دیگر بازگشت به بازی دشوارتر شد. ما باید در چند صحنه شرایط خط دفاعی که در آن می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم را مورد ارزیابی قرار دهیم، اما تیم با عزم، اراده و تمرکز کافی در این دیدار در میدان حاضر شد.

 

1558971

 

بسیاری از تیم ها با غیبت این تعداد بازیکن به مشکلی بر می خورند، اما اگرچه نیز به تغییر برخی موارد است، اما سعی کردیم هویت خود را حفظ کنیم و فکر می کنم این کار را انجام دادیم.

 

جریان مسابقه تا به ثمر رسیدن گل دوم یوونتوس کاملا مساوی بود و احساس می کنم در این لحظه شرایط بازی تغییر کرد. شاید این اتفاق باعث سراسیمگی میلان شد، اما نباید فراموش کرد ما یک شب قبل از شروع مسابقه متوجه شدیم امکان استفاده از دو بازیکن برای مان وجود ندارد.

 

ما می دانستیم یوونتوس می تواند از شرایط استفاده کند، زیرا آنها 9 بار متوالی عنوان قهرمانی سری آ را به دست آورده اند، اما ما در مجموع خوب ظاهر شدیم. بچه ها سرشان را در رختکن پایین انداختند و ناامید بودند، اما شاید این شکست برای ما به نوعی تجربه خوبی هم بود، زیرا مدتی بود که چنین احساسی نداشتیم. من از بازیکنانم حمایت کرده و به آنها گفتم باید به آنچه در این شرایط بدست آوردند افتخار کنند. ما ثابت کردیم تیم قدرتمندی هستیم."

دیدگاه‌ها