کد خبر : 1729984 | 18 دی 1399 ساعت 09:23 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

آندره پیرلو: به همین دلیل کیه‌زا را جذب کردیم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس از اهمیت پیروزی تیمش مقابل میلان سخن گفت.

آندره پیرلو: به همین دلیل کیه‌زا را جذب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس برای بازگشت به جمع مدعیان به سه امتیاز دیدار مقابل میلان نیاز مبرمی داشت و در نهایت موفق شد در خانه روسونری با نتیجه 1-3 به پیروزی دست یابد. آندره پیرلو در پایان این دیدار در مورد درخشش فدریکو کیه زا و پائولو دیبالا، دو ستاره مهم بیانکونری در مسیر دستیابی به این پیروزی مهم صحبت کرد.

 

آندره پیرلو گفت: "این پیروزی برای ما مهم بود، ما کاری به نتایج تیم های بالاتر از خود در جدول نداشته و روی روند پیشرفت خود متمرکز بودیم. چند ماه دیگر خواهیم دید که در کجای جدول قرار داریم.

 

1548210

 

قرار دادن فدریکو کیه زا برابر تئو هرناندز؟ ایده این بود که تئو را تحت فشار نگه داشته و اجازه ندهیم مثل همیشه آزادانه جلو برود. در این شرایط او مجبور بود مقابل بازیکنی صف آرایی کند که در موقعیت های تک به تک خوب عمل می کند. ما به این دلیل با کیه زا قرارداد بستیم که او بتواند در یک سوم دفاعی حریف در مقابل بازیکنان آنها ایستادگی کند. ممکن است پست کیه زا تغییر کند، اما نقش او تغییر نخواهد کرد.

 

درخشش پائولو دیبالا در صحنه گل اول یوونتوس؟ همه هم می توانند انتخاب اول باشند و هم ممکن است این اتفاق رخ ندهد. من آنقدر خوش شانس هستم که بر اساس شرایط و ویژگی های حریفانم می توانم ترکیب تیم را بازی به بازی انتخاب کنم. ما فقط منتظر بودیم دیبالا از نظر جسمانی به شرایط ایده آل بازگردد، زیرا او هنوز 100 درصد آماده نیست. دیبالا هنوز کمی مشکل داشته و در طول فصل در بهترین شرایط خود نبوده است."

دیدگاه‌ها