کد خبر : 1729985 | 18 دی 1399 ساعت 09:33 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

لئوناردو بونوچی: یوونتوس هنوز تشنه پیروزی است

پس از برد 1-3 یووه در زمین آث میلان لئوناردو بونوچی می‌گوید یوونتوس کارش را در کنترل بازی از ابتدا تا انتها به خوبی انجام داد.

لئوناردو بونوچی: یوونتوس هنوز تشنه پیروزی است

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری باز هم به رکورد بی‌شکست ماندن خود در سری‌آ افزود، رکوردی که از بهار 2020 تاکنون ادامه داشته است. هر چند میلان در نیمه اول با گل کالابریا بازی را به تساوی کشاند اما در پایان یوونتوس توانست با گل‌های فردریکو کیه‌زا و وستون مک‌کنی صدرنشین سری‌آ را شکست دهد.

 

لئوناردو بونوچی، کاپیتان یووه در این بازی، گفت: "ما در حالی به اینجا آمدیم که می‌دانستیم بازی خیلی خیلی مهمی در پیش داریم، مخصوصا پس از نتایجی که در دیگر بازی‌های امروز به دست آمد. در کنترل بازی از ابتدا تا انتها خوب عمل کردیم. موقعیت‌های زیادی به دست آورددیم و با اشتباه خودمان گل خوردیم.

 

1517814

 

می‌دانستیم میلان می‌تواند با ضدحملاتش برای ما خطرناک باشد، اما محکم بازی کردیم و همکاری تیمی داشتیم. این روحیه ای است که برای پیشرفت به آن نیاز داریم." تست کرونای دو بازیکن یووه، الکس ساندرو و خوان کالدورادو، در 48 ساعت گذشته مثبت شده بود و یووه تا صبح دیروز و پس از اطمینان از سلامت دیگر اعضای تیم به میلان سفر نکرد.

 

لئوناردو بونوچی در ادامه افزود:" ما می‌دانستیم که بازی می‌کنیم بنابراین روی هدفمان تمرکز کردیم. یک بازی یک بازی پیش می‌رویم و یکی یکی در بازی ها پیروز می‌شویم. این ثابت می‌کند که تیم هنوز تشنه پیروزی است. هدف ما حالا شکست ساسولو است، همین و بس."

دیدگاه‌ها