کد خبر : 1729994 | 18 دی 1399 ساعت 10:33 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

خشم سیمئونه؛ اگر بمانم باید راه حلی پیدا کنم!

با وجود صدرنشینی اتلتیکو در لالیگا، پس از باخت روز گذشته این تیم برابر تیم کورنیا در کوپا، سیمئونه از احتمال رفتن در پایان فصل گفت.

خشم سیمئونه؛ اگر بمانم باید راه حلی پیدا کنم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست عجیب اتلتیکو برابر تیم دسته سومی کورنیا و حذف از کوپا دل ری، دیگو سیمئونه گفت که ممکن است در پایان فصل اتلتیکو را ترک کند. تیم سیمئونه که صدرنشین لالیگاست، شب گذشته با گل آدریان خیمنز، بازیکن سابق خودشان، از تیم گمنام کورنیا شکست خورد و حذف شد تا دیگر شانسی برای فتح سه‌گانه اسپانیا نداشته باشد. رسانه‌های اسپانیایی باخت شب گذشته اتلتیکو را فاجعه‌‌ خواندند.

 

مربی کهنه‌کار اتلتیکو 502 بازی از روی نیمکت این تیم را رهبری کرده است. اما با وجود اینکه پیش از بازی اتلتیکو را برنده این رقابت می دانستند، اما در زمین شاهد این بودیم که بازیکنان اتلتیکو قادر نبودند حتی یک شوت در چارچوب داشته باشند.  ناکامی در کوپا البته برای روخی بلانکوس داستان آشنایی است، زیرا آنها  فصل گذشته هم در برابر لئونسا شکست خوردند و حذف شدند. 

 

1552932

 

دیگو سیمئونه با اشاره به اینکه متوجه ضعف اتلتیکو در مسابقات حذفی است، مدعی شد اگر سال بعد روی نیمکت این تیم باشد، باید برای حل این مشکل چاره‌ای بیندیشد.

 

دیگو سیمئونه در مصاحبه پس از بازی گفت: "کورنیا بهتر بازی کرد. در طول بازی آنها آنچه می‌خواستند را همیشه بهتر از ما پیاده کردند. آنها از ضربات ایستگاهی در جریان بازی سود برده و خیلی زود به گل رسیدند.  بازیکنان ما سعی کردند که به بهترین شکل رقابت کنند. در نیمه اول ما شانس‌های بیشتری داشتیم و در نیمه دوم اوضاع دشوارتر بود. بعد از کارت قرمز هم که کار سخت شد. از عملکردمان این رقابت‌ها در سال های اخیر هیچوقت راضی نبوده‌ایم، اما اگر سال آینده اینجا باشیم باید راه حل هایی پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها