کد خبر : 1730013 | 18 دی 1399 ساعت 12:24 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

به صدای این یوونتوس گوش کن (عکس)

نشریات ایتالیایی تیتر یک خود را به برتری بزرگ یوونتوس در خانه میلان اختصاص دادند.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب و در دیداری حساس و تعیین کننده موفق شد با نتیجه 1-3 در سن سیرو برابر میلان به برتری دست یافته و یک بار دیگر در کورس فتح اسکودتو قرار گیرد. ستاره این دیدار فدریکو کیه زا، خرید جدید یوونتوس بود که موفق شد دو بار دروازه روسونری را باز کند. در ادامه مروری به نشریات امروز صبح ایتالیا خواهیم داشت؛

 

گاتزتا دلااسپورت نوشت: به صدای این یوونتوس گوش کن. این نشریه در ادامه اشاره کرد که اگرچه یوونتوس پیروز شده و جشن گرفته و میلان در این دیدار مغلوب شده، اما روسونری همچنان در صدر جدول سری آ قرار دارد. گاتزتا همچنین در ادامه از بازگشت یوونتوس به کورس فتح اسکودتو خبر داد.

 

1560343

 

کوریره دلااسپورت نیز به عملکرد درخشان فدریکو کیه زا در این دیدار اشاره کرده و مدعی شد صدرنشین سری آ بعد از 27 دیدار در این رقابت ها دوباره شکست خوردند. این نشریه همچنین نقل قولی از آینده پیرلو با مضمون اینکه "سرتان را بالا نگه دارید" منتشر کرد.

 

1560342

 

نشریه توتواسپورت نیز از تیتر "یوونتوس، ایمان به فتح اسکودتو" استفاده کرده است. این نشریه در ادامه به نمایش فوق العاده بیانکونری با الهام گرفتن از درخشش فدریکو کیه زا اشاره کرده و در مورد پایان یافتن رکورد شکست ناپذیری روسونری نیز نوشته است.

 

1560344

دیدگاه‌ها