کد خبر : 1730039 | 18 دی 1399 ساعت 14:05 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

چرا ستاره یوونتوس مقابل میلان تعویض شد؟

فدریکو کیه‌زا نقش شایانی در برد 1-3 این تیم برابر میلان داشت، اما وینگر یووه از تلاش جمعی تیم برای بردن سه امتیاز به خانه تقدیر کرد.

چرا ستاره یوونتوس مقابل میلان تعویض شد؟

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو کیه‌زا در دیدار برابر میلان توانست دو گل برای یووه به ثمر برساند، اما در دقیقه 63 با مصدومیت تعویض شد و از زمین بازی بیرون رفت. فدریکو کیه‌زا در مورد مصدومیتش گفت: "من خوبم. فقط در ناحیه لگن دچار مشکل شدم، مصدومیت ماهیچه‌ای در کار نبود. فردا حالم خوب می‌شود. خیلی خوب نمی‌توانستم بدوم. به مربی گفتم نمی‌توانم سریع بدوم و او تصمیم به تعویض گرفت."

 

1560270

 

کیه‌زا در مورد دو گلی که به ثمر رساند نیز افزود: "بیش از هر چیزی، این نتیجه تداوم یک نمایش خوب است. حتی اگر گل هم نزنی، باید خوب بازی کنی، باید از همه توانت مایه بگذاری. گل‌ها ثمره این هستند. مربی از من خواست که خودم را در فضاهای خالی قرار دهم، چرا که بازیکنانی مثل پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو چیزهایی می‌بینند که دیگران نمی‌بینند."

 

کیه‎زا همچنین اضافه کرد که در یوونتوس مسئولیت بزرگ تری را احساس می‌کند: "در یوونتوس انتظارات از تو بالاتر است و اینجا مسئولیت بیشتری داری. من در زمین همیشه به فکر همکاری با دیگر بازیکنان بوده و سعی می‌کنم به تیم حتی در دفاع کمک کنم. خیلی خوشحالم، چرا که در نیمه اول، وقتی آنها حمله می‌کردند، همه تیم در کنار هم متحمل مشکلات شده و زیر فشار بودیم و با هم دفاع کردیم. این پیروزی یک نتیجه عالی حاصل تلاش جمعی بود و ما واقعا خوشحالیم."

دیدگاه‌ها