کد خبر : 1730176 | 19 دی 1399 ساعت 13:13 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

سباستین هالر؛ گران‌‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال هلند

سباستین هالر با انتقالش از باشگاه وستهام به آژاکس آمستردام رسما عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال هلند را به خود اختصاص داد.

سباستین هالر؛ گران‌‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال هلند

به گزارش "ورزش سه"، سباستین هالر، ملی‌پوش تیم ساحل عاج، که در تابستان 2019 به وستهام آمده بود، با قراردادی چهار ساله به آژاکس پیوست.

 

1560558

 

گفته می‌شود که وستهام و آژاکس با مبلغ 22.5 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند، هالر روز پنجشنبه تست پزشکی را انجام داده و صبح امروز دو طرف قرارداد را امضا کرده اند.

وستهام 18 ماه پیش، 45 میلیون پوند برای به خدمت گرفتن سباستین هالر به اینتراخت فرانکفورت پرداخت کرد تا این مهاجم را به لیگ برتر بیاورد. اما هالر نتوانست در این تیم به خوبی جا بیافتد و خود را با لیگ برتر وفق دهد.

با توجه به کمبود سرعت هالر، استفاده از این بازیکن به تنهایی در نوک حمله، برایش مناسب نبود و سیستم 1-4-5 دیوید مویز، مربی وستهام، به سباستین هالر امکان بروز توانایی‌هایش را نداد.

پس از 7 گل در 32 بازی در اولین فصلش در وستهام، هالر در جام اتحادیه خوش درخشید، هر چند وقتی آنتونیو در بازی مقابل منچسترسیتی مصدوم شد، هالر نتوانست وظایفش در وستهام را به خوبی انجام دهد و در 11 بازی تنها 2 گل به ثبت رساند.

انتقال سباستین هالر به آژاکس، بزرگترین معامله در تاریخ فوتبال هلند است و سباستین هالر را نیز دوباره به مربی سابقش، اریک تن‌هاگ، می‌رساند.

تن‌هاگ، مربی فعلی آژاکس، می‌داند که چطور بهترین بازی را از سباستین هالر بگیرد. او دو سال در تیم اوترخت مربی هالر بود و این مهاجم در 65 بازی 30 برای تن‌هاگ و تیمش به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها