کد خبر : 1730302 | 20 دی 1399 ساعت 10:28 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

مونشن گلادباخ در آسمان‌ها سیر می‌کند!

پس از برد 3-2 برابر بایرن مونیخ، بازیکنان و مربی مونشن گلادباخ راجع به این بازی صحبت کردند.

مونشن گلادباخ در آسمان‌ها سیر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، برد شب گذشته مونشن گلادباخ برابر بایرن مونیخ برای این تیم بسیار باارزش بود.

گل های مونشن گلادباخ را فلوریان نویهاوس و یوناس هافمن (دو گل) به ثمر رساندند و برای  بایرن لواندوفسکی  و لئون گورتزکا گلزنی کردند.

 

فلوریان نویهاوس، گلزن گلادباخ، پس از بازی گفت: " من پنالتی دادم و لحظه احمقانه ای بود و بدشانسی آوردم. اما الان بیشتر خوشحالم که توانستم با گل خودم اوضاع را درست کنم. در ابتدای بازی چندان خوب شروع نکردیم، اما بعد از گل دوم آنها، دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتیم. می‌خواستیم که با دل و جرئت تر باشیم. یوناس هافمن توانست در دو موقعیت درخشان ظاهر شود و دو گل برای ما بزند. روی گل من هم او توپ را به من داد. ما از خوشحالی در آسمان‌ها سیر می‌کنیم."

 

1560758

 

یان زومر، دروازه‌بان مونشن گلادباخ، درباره برد برابر بایرن گفت: "این سه امتیاز خیلی مهم برابر تیمی در کلاس جهانی است. از باخت 0-2 به برد برابر بایرن مونیخ رسیدن گواهی بر روحیه و ذهنیت عالی باورنکردنی ماست.  ما سه گل عالی به ثمر رساندیم و آنها دقیقاً مطابق برنامه ما به ثمر رسیدند. ما از ضعف بایرن در دفاع به خوبی استفاده کردیم. برای این برد دیوانه وار جنگیدیم. ما از این برد بسیار خوشحالیم و این احساس خوب را به بازی های بعدی خواهیم برد."


1560757 

 
مارکو روزه، سرمربی مونشن گلادباخ نیز درباره این بازی گفت: "من برای بچه‌ها بسیار خوشحالم. حق‌مان برد بود. در خیلی از بازی‎ها فقط اندکی شانس نیاورده بودیم. امروز این شانس را برای خودمان به وجود آوردیم. ما در ابتدا 0-2 عقب بودیم و هر دو گل هم روی بدشانسی وارد دروازه ما شد. در ابتدای بازی زیاد تلاش نکردیم و چندان شجاع نبودیم. اولین گلی که زدیم بسیار مهم بود و به ما توان تازه ای بخشید. بعضی وقت ها در فوتبال اوضاع اینطور به نفع شما پیش می رود. در کل فکر می کنم که حق‌مان برد بود."

 

دیدگاه‌ها