کد خبر : 1730315 | 20 دی 1399 ساعت 11:03 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

حمایت جالب حمیداوی از مهدی رحمتی

فرهاد حمیدوای مالک باشگاه شهر خودرو بعد از شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال حمایت جالب و دلگرم کننده از مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو داشت.

حمایت جالب حمیداوی از مهدی رحمتی 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی که اولین فصل حضور در لیگ برتر را به عنوان سرمربی تجربه می کند در هفته های ابتدایی امتیازات زیادی را از دست داد و به همین خاطر تحت فشار روحی و روانی تماشاگران تیم قرار گرفت؛ هر چند شهر خودرو در هفته ای که گذشت با عبور از سد سایپا شرایط بهتری برای ادامه بازی ها پیدا کرد و به نوعی حتی می شود گفت از بحران خارج شده است. 

 

اما حمیدوای مالک باشگاه شهر خودرو در تازه ترین مصاحبه ای که در مورد کادر فنی تیم شهر خودرو داشت حمایت جالب و البته جامع و دلگرم کننده ای از مهدی رحمتی داشت و این می تواند فشار روحی و روانی را از روی مهدی رحمتی کم کند و حتی باعث نتایج بهتر این تیم در هفته های آتی شود. او خطاب به خبرنگاران گفت مهدی رحمتی تا زمانی که دوست داشته باشد می تواند مربی شهر خودرو باشد. 

 

این جمله شاید در دنیای فوتبال تعارف باشد اما بدین معنی است که مالک و مدیر عامل باشگاه حامی سرمربی است و از او در روزهای بحرانی حمایت خواهد کرد تا شرایط تیم روز به روز بهتر شود. در فوتبال ایران به خصوص در تیم های شخصی وقتی تیم نتیجه نمی گیرد اولین اقدام قربانی کردن سرمربی است اما حمیداوی نشان داد از این پس می خواهد راه متفاوتی را در پیش بگیرد. ایستادن در کنار سرمربی در روزهای بحرانی. این بهترین تصمیم است چرا زمانی که تیم نتیجه می گیرد سرمربی نیاز به حمایت ندارد و به اندازه کافی حامی و طرفدار پیدا می کند. این حرف روحیه بخش بدون شک انگیزه مهدی رحمتی را در ادامه مسیر بیشتر می کند از همه مهمتر بازیکنان تیم را متوجه می کند که باشگاه حامی سرمربی تیم است و تغییری در کار نیست.

دیدگاه‌ها