کد خبر : 1730332 | 20 دی 1399 ساعت 12:07 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: بهبودی پس از کرونا مثل بخت‌آزمایی است

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، به بهبودی و بازیابی توان بازیکنان مبتلا به کرونای این تیم اطمینان ندارد.

گواردیولا: بهبودی پس از کرونا مثل بخت‌آزمایی است

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا راجع به بهبود بازیکنان مبتلا به کرونای این تیم هشدار داد و گفت بهبود این بازیکنان مثل بخت‌آزمایی شانسی است. گواردیولا معتقد است که آینده این تیم پس از ابتلای چند بازیکن سیتی به کرونا، نامعلوم است و او نسبت به چگونگی عملکرد کایل واکر، گابریل ژسوس ، ادرسون و فران تورس مطمئن نیست.

 

کایل واکر و گابریل ژسوس هر دو پس از گذراندن دوران قرنطینه خود، در بازی روز یکشنبه سیتی برابر بیرمنگام در چارچوب FA Cup بازی خواهند کرد و همچنین سیتیزن ها به زودی بازگشت دروازه‌بانشان ادرسون و وینگر تیم فران تورس را نیز جشن خواهند گرفت.

اما گواردیولا مطمئن نیست که ویروس کرونا چه تاثیری روی عملکرد بازیکنانش گذاشته است. گواردیولا فاش کرده که در ابتدای فصل برای ایلکای گوندوگان هفته‌ها طول کشید تا به آمادگی برسد.

 

1560756

 

پپ گواردیولا در رابطه با بازگشت بازیکنان مبتلا به کرونای سیتی گفت: "ما کمی در این باره نگرانیم و باید محتاط باشیم. بعضی از بازیکنان زود بهبود پیدا می کنند و واکنش خوبی در برابر ویروس دارند اما مثلا گوندوگان بعد از تابستان خیلی سختی کشید.

 

دکتر نمی داند که بدن ها چطور به کووید واکنش نشان می دهند. تاضافه شدن آنها به تیم خبر فوق العاده خوبی است، اما ما اول باید با آنها صحبت کنیم و با دکترها مشورت کنیم.

باید ببینیم که آنها پس از تمرینات و روز بعد از تمرین چه واکنشی خواهند داشت. مورد به مورد و بازیکن به بازیکن متفاوت است."

 

گواردیولا در مورد سرخیو آگوئرو که پس از مدت‌ها در بازی بعد به ترکیب سیتی بازمی‌گردد نیز گفت:"اینکه او را آماده و در بهترین شرایط در تیم داشته باشیم عالی است. او خوشبین و مثبت‌ است و می‌گوید که فصل خوبی خواهد داشت و کلی گل می‌زند. این برای ما مهمترین چیز است. نمی خواهیم که به او فشار بیاوریم."

 

 

 

دیدگاه‌ها