کد خبر : 1730335 | 20 دی 1399 ساعت 12:25 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

رویای ماشین با مس به یاد اردیبهشت 95 (عکس)

ماشین سازی به یاد خاطره ای شیرین مقابل حریف این هفته خود قرار خواهد گرفت.

رویای ماشین با مس به یاد اردیبهشت 95 (عکس)

به گزارش ورزش سه؛ ماشین سازی به عنوان قدیمی ترین باشگاه شمال غرب کشور، در تاریخ 21 اردیبهشت ماه سال 95 و بعد از 20 سال انتظار به سطح اول فوتبال ایران بازگشت. این تیم با هدایت رسول خطیبی، پس از کسب پیروزی سه بر صفر مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، یک هفته پیش از پایان مسابقات، صعود خود به لیگ برتر را مسجل کرده و جشن صعود گرفت.

 

1560760

 

بعد از آن ماشین سازی تنها یک فصل در لیگ برتر حضور داشت و دوباره سقوط کرد. ماشین سازی که از آن صحبت می کنیم در حال حاضر وجود خارجی ندارد و امتیاز دسته یکی اش به نود ارومیه واگذار شده است. ماشین سازی فعلی به عنوان پرچم دار تیم قدیمی فوتبال آذربایجان، در واقع گسترش فولادی است که تغییر رنگ و نام داده اما همچنان حمایت هواداران قدیمی ماشین سازی را به همراه دارد.

 

ماشین سازی روز یکشنبه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و این در حالی است که سبزهای فوتبال آذربایجان شرایط خوبی ندارند و در رتبه شانزدهم جدول جا خوش کرده اند. تقابل با مس رفسنجان به یاد خاطره شیرین پنج سال پیش می تواند اما یک انگیزه خوب برای سبزپوشان باشد. سبزهایی که در ترکیب خود از آن دوره تنها اکبر آفاقی را دارند؛ دوره ای که پس از آن ستاره های جدیدی چون حامد پاکدل و امین قاسمی نژاد را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرد.

 

1560759

دیدگاه‌ها