کد خبر : 1730360 | 20 دی 1399 ساعت 14:25 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

افشاریان: بعد از انتخابات آبرو و پول با هم می آید

مصاحبه با خداداد افشاریان یکی از بهترین بخش‌های روز خبرنگاران میدانی مقابل در فدراسیون بود.

افشاریان: بعد از انتخابات آبرو و پول با هم می آید

به گزارش "ورزش سه"، این داور بازنشسته و شوخ طبع خیلی زود با خبرنگاران گرم گرفت و تعداد آنها را بیشتر از نامزدها دانست.  سپس وقتی از او درباره علت حضورش در فدراسیون سئوال شد، گفت : رییس هیات فوتبال کهکیلویه و بویر احمد هستم و حالا برای ثبت نام در بخش کارشناسی به فدراسیون فوتبال آمدم. انشالله هر چه خدا خواست پیش بیاید و آن چیزی که برای فوتبال ایران شایسته است رقم بخورد.سه نفر از اعضای کارشناسی در مجموعه هیات رییسه جای دارند. این افراد که اهل فن هستند و می دانند که در فوتبال چه خبر است؛ نظر می‌دهند و برنامه‌های خود را می‌دهند تا کمک حال هیات رییسه باشند.

 

پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان درباره حضور پرتعداد داوران در انتخابات گفت: شاید ۱۰ نفر از داوران ثبت نام کرده باشند. هیچ شائبه‌ای وجود ندارد. هر کس تلاش خودش را می‌کند. مجمع باهوش تر از چیزی است که فکر می کنیم و انتخابشان را انجام می‌دهند. کمیته داوران در فدراسیون بعدی رنگ و لعاب جدیدتری به خود خواهد گرفت. انشالله جامعه داوری در مجموعه بعدی ضرر نکند.

وی درباره حضور علی کریمی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: علی کریمی وقتی که فوتبال بازی می‌کرد و دریبل می‌زد در ایران و خارج از کشور ما لذت می‌بردیم و نفس عمیق می کشیدیم. انشالله موفق باشد و حتما فکر کرده که چه کاری برای فوتبال انجام دهد تا برای فوتبالمان موفق عمل کند.

 

افشاریان درباره مشکلات مالی زیادی که فدراسیون فوتبال خواهد داشت هم چنین گفت: جیب خالی مشکل ندارد. آبرو داشته باشید جیب پر می‌شود. انشالله بعد از انتخابات آبرو را جمع کنیم و پول هم گیر می‌آید.

دیدگاه‌ها