کد خبر : 1730371 | 20 دی 1399 ساعت 15:20 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهاب زاهدی و صیادمنش هم تیمی می شوند؟

باشگاه زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش را در اختیار دارد، به دنبال جذب شهاب زاهدی است.

شهاب زاهدی و صیادمنش هم تیمی می شوند؟

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک اوکراین در نیم فصل نخست عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد 8 گل برای تیمش به ثمر برساند. اتفاقی که باعث شد سایر تیم های اوکراینی به دنبال جذب این بازیکن باشند.


پس از درخشش زاهدی، زمزمه هایی مبنی بر پیوستن او به تیم دیناموکیف شنیده می شود. تیمی که اکنون با 30 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر اوکراین قرار دارد. المپیک دونتسک تیم فعلی زاهدی نیز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.


چندی پیش، ولادیسلاو گلزین رئیس باشگاه المپیک جدایی شهاب زاهدی از این تیم را تایید کرد و گفت: بله مذاکرات در حال انجام است و نتیجه آن در آینده نزدیک مشخص می‌شود اما بحث باشگاه فرنس واروش درست نیست. قصد نداریم زاهدی را نگه داریم. اگر پیشنهادی با شرایط خوب باشد، آن‌ را قبول می ‌کنیم.


اما اکنون از تیم زوریا لوهانسک به عنوان مشتری جدید زاهدی نام برده می شود. این تیم امروز با انتشار خبری در وب سایت خود، به صورت رسمی از علاقه این باشگاه برای به خدمت گرفتن شهاب زاهدی خبر داد.
زوریا لوهانسک در وب سایت رسمی خود نوشته است: «شهاب زاهدی مهاجم 25 ساله ایرانی در آینده بسیار نزدیک ممکن است به دارنده مدال برنز قهرمانی اوکراین زوریا لوهانسک بپیوندد. زوریا، به نمایندگی از رئیس تیم اوگنی گلر، قصد دارد لیست خود را برای نیم فصل دوم تقویت کند. نگاه مدیران این باشگاه متوجه مهاجم مرکزی تیم المپیک دونتسک یعنی شهاب زاهدی شده است.


طبق اطلاعات ما، سران زوریا لوهانسک در حال حاضر در حال مذاکره با مدیران المپیک دونتسک در مورد انتقال شهاب به اردوگاه زوریا لوهانسک هستند. این معامله ممکن است در آینده ای نزدیک انجام شود. اگر به دلایلی طرفین در مذاکرات به مصالحه نرسند، در تابستان ممکن است مهاجم ایرانی به دلیل اتمام قرارداد با المپیک دونتسک، یک قرارداد کامل با زوریا منعقد کند. در صورت وقوع این اتفاق، شهاب زاهدی در تابستان 2021 به صورت رایگان به تیم زوریا لوهانسک می پیوندد.»
به هر حال باید دید تصمیم نهایی باشگاه المپیک دونتسک و شهاب زاهدی در مورد این پیشنهاد چه خواهد بود هر چند زاهدی قبل تر از علاقه اش برای پیوستن به دیناموکیف سخن به زبان آورده بود.

دیدگاه‌ها