کد خبر : 1730374 | 20 دی 1399 ساعت 15:15 | 32.6K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای آاس:

مورینیو مدافع گران قیمت رئال را می خواهد

ادر میلیتائو مدافع 51 میلیون یورویی رئال که از سوی زیدان مورد استفاده قرار نمی گیرد از تاتنهام پیشنهاد دارد.

مورینیو مدافع گران قیمت رئال را می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ادر میلیتائو مدافع برزیلی تابستان  2019 با قراردادی به ارزش 51 میلیون یورو به رئال پیوست ولی نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

رئال مادرید پس از چند سال تابستان سال گذشته تصمیم به تقویت خط دفاعی خود گرفت و ادر میلیتائو به عنوان مدافع میانی جدید به خدمت گرفته شد. در واقع میلیتائو قرار بود رقیبی جدی برای راموس و واران باشد ولی پس از گذشت یک فصل، هنوز نتوانسته پاسخگوی توقعات باشد.

 

 

1509603

 

 

فصل جاری اوضاع برای میلیتائو بدتر نیز شده است. او تنها 224 دقیقه برای رئال بازی کرده و از ماه اکتبر دیگر او را در میادین ندیده ایم. او که مدتی درگیر بیماری کووید19 بود، در روزهای غیبت مدافعان اصلی رئال نیز در ایده های زیدان قرار نگرفت. سرمربی فرانسوی ترجیح داد روی ناچو و لوکاس واسکز حساب کند و میلیتائو همواره خارج از ترکیب مانده و حتی یک دقیقه هم در دو ماه گذشته به میدان نرفته است. شرایطی که سبب شده این مدافع برزیلی به ترک رئال فکر کند.

 

 

1560792

 

 

طبق ادعای آاس، تاتنهام یکی از تیم های خواهان میلیتائو است و ژوزه مورینیو او را مدافعی خوب برای تیمش می داند. تاتنهام تابستان هم پیشنهادی برای جذب میلیتائو به رئال داده بود که رد شد و اکنون قصد دارد پیشنهاد جدیدی را ارائه دهد. مصدومیت ماه نوامبر توبی آلدرویرلد و نوسان های اریک دایر و داوینسون سانچز باعث شده تا مورینیو به فکر جذب میلیتائو بیفتد.

مشخص نیست رئال روی میلیتائو چه قیمتی گذاشته اما برای بازیکنی که 51 میلیون یورو هزینه در بر داشته و تا 2024 نیز قرارداد دارد، قطعا رقمی نزدیک به مبلغ خرید او در نظر خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها