کد خبر : 1730376 | 20 دی 1399 ساعت 15:45 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

احتمال لغو بازی اوساسونا-رئال بالا رفت

پیش بینی شدت گرفتن بارش برف در ساعات منتهی به شب در پامپلونا، برگزاری بازی اوساسونا-رئال را در هاله ای از ابهام برده است.

احتمال لغو بازی اوساسونا-رئال بالا رفت

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، طوفان فلومینا بخش های گسترده از اسپانیا را تحت تاثیر قرار داده و شاهد بارش برف سنگینی در مادرید و شهرهای شمالی این کشور هستیم.

هواپیمای رئال مادرید به سختی توانست روز گذشته راهی پامپلونا شود و این کار با 4 ساعت تاخیر صورت گرفت.

 

 

1560831

 

 

کاروان رئال در هر صورت برای بازی با اوساسونا به پامپلونا رسید و در حال حاضر لالیگا انتظار دارد که این بازی به انجام برسد. زمان بازی ساعت 21 شب است و طبق اعلام هواشناسی اسپانیا در لحظه برگزاری بازی شدت بارش برف بیشتر خواهد شد به طوری که انتظار می رود بین 5 تا 10 سانتی متر برف روی زمین بنشیند که قطعا کار برای انجام بازی را سخت و دشوار خواهد کرد.

 

 

1560830

 

 

در حال حاضر برف ملایمی در پامپلونا در حال باریدن است و تصاویر منتشر شده از ورزشگاه ال سادار نشان می دهد که چمن شرایط مطلوبی دارد. ورزشگاهی که سال گذشته از هر جهت بازسازی شد و زمین چمن نیز با سیستم گرمایشی جدید، تاکنون تحت تاثیر ریزش برف قرار نگرفته اما بعید است در هنگام بازی و زمان شدت گرفتن برف، همچنان شرایط مطلوبی داشته باشد. بازی فعلا لغو نشده اما در ساعات پایانی روز هر احتمالی ممکن خواهد بود.

 

 

1560851

دیدگاه‌ها