کد خبر : 1730384 | 20 دی 1399 ساعت 16:08 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار سرمربی پیکان است و جایی نمی‌رود

محمدی: امیدوارم مجمع بهترین انتخاب را داشته باشد

مدیرعامل باشگاه پیکان ابراز امیدواری کرد که مجمع فدراسیون فوتبال بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

محمدی: امیدوارم مجمع بهترین انتخاب را داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی پس از ثبت نام برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: چالش های زیادی پیش روی مدیران بعدی فدراسیون است. فوتبال در ایران حالش خوب نیست. من به عنوان نماینده ای از باشگاه ها در هیئت رئیسه ثبت نام کردم. امیدوارم اهالی مجمع بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.


وی ادامه داد: کسانی که انتخاب می شوند باید برنامه بدهند. البته به نظرم مجمع فدراسیون باید به بهترین برنامه رأی بدهد، نه بهترین فرد.

 

مدیرعامل پیکان تأکید کرد: فوتبال بدهی های زیادی دارد، به همین خاطر مدیران بعدی فدراسیون نیازمند منابع مالی قابل توجهی هستند. به نظرم تیم اقتصادی، سیاسی و فنی نیازمند مدیر بعدی است.
محمدی درباره فسخ قرارداد حجت حق وردی با پیکان و احتمال حضور وی در پرسپولیس یادآور شد: او کاپیتان تیم ما بود و بابت زحماتی که کشید از او تشکر می کنم. در ابتدای فصل با رفتن او مخالفت شد اما هر چه جلوتر رفتیم با توجه به عملکرد تیم، از او کمتر استفاده شد. تا جایی که من می دانم مقصد بعدی او آذربایجان است و درباره حضورش در پرسپولیس چیزی نمی دانم.

او درباره جدایی مهدی شریفی و وحید شیخ ویسی تصریح کرد: با هر دو نفر به توافق دو طرفه برای فسخ قرارداد رسیدیم.

وی در پایان راجع به شایعه حضور مهدی تارتار به عنوان جانشین یحیی گلمحمدی در رأس کادر فنی پرسپولیس گفت: او سرمربی پیکان است و با ما قرارداد دارد.

 

دیدگاه‌ها