کد خبر : 1730390 | 20 دی 1399 ساعت 17:01 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

دست بسته پیرلو؛ بحران کرونا و مصدومیت در یووه

یوونتوس در بازی فردا برابر ساسوئولو به خصوص در خط دفاعی با معضل روبرو است.

دست بسته پیرلو؛ بحران کرونا و مصدومیت در یووه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب باید در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساسوئولو در تورین میزبانی کند. شرایط البته برای آندره آ پیرلو سرمربی یووه چندان مساعد نیست. او با بحران مصدومیت و بیماری مدافعانش روبرو است.

 

 

1559338

 

 

روز گذشته اعلام شد ماتایس دی لیخت به کرونا مبتلا شده و با توجه به این مسئله نمی‌تواند در لیست یوونتوس حضور پیدا کند. دی لیخت تنها کرونایی تیم یوونتوس نیست و پیشتر در این هفته اعلام شده بود الکس ساندرو و خوان کوادرادو هم به کرونا مبتلا شده‌اند.

این 2 بازیکن در دیدار مقابل میلان حضور نیافتند و حالا با توجه به کرونای دی لیخت، پیرلو برای انتخاب بازیکنانش جهت حضور در دیدار مقابل ساسوئولو دچار مشکل شده است. دی لیخت در دیدارهایی ابتدایی فصل از ناحیه شانه دچار مشکل شده بود اما به مرور به فرم خوب خود برگشت و در جریان برد مقابل میلان هم بازی کرد.

 

 

1560856

 

 

توتو اسپورت در این زمینه نوشته است که دی لیخت حداقل تا 17 ژانویه (8 روز دیگر) در بازی‌های یوونتوس حضو پیدا نخواهد کرد. به این ترتیب پیرلو برای دیدار مقابل ساسوئولو باید از بین دانیلو، ‌فرابوتا،‌ بونوچی، کیه‌لینی ناآماده،‌ دمیرال و دراگوسین بازیکنان خط دفاعی‌اش را انتخاب کند. تنها خوش شانسی پیرلو این است که دومنیکو براردی، ستاره ساسوئولو در این بازی حضور ندارد.

دیدگاه‌ها