کد خبر : 1730391 | 20 دی 1399 ساعت 16:34 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

پر کردن یا پر نکردن فرم علی کریمی یک راز است؛

حمیدوای: هادی از مهدی مهدوی‎‌کیا وکالت تام دارد

فرهاد حمیدوای می گوید افرادی که برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام می کنند، باید یادشان باشند که خطا نکنند.

حمیدوای: هادی از مهدی مهدوی‎‌کیا وکالت تام دارد

به گزارش "ورزش سه"، در انتخابات فدراسیون فوتبال، قانون در بخش انتخابات هیئت رئیسه به این صورت نوشته شده که هر یک از اعضا یک وظیفه را برعهده دارند و مدیران عاملان باشگاه‌ها  تنها می توانند در بخش نماینده باشگاه ها برای حضور در انتخابات ثبت نام کنند.


حمیداوی یکی دیگر از مدیرعاملان باشگاه های فوتبال ایران به شمار می رود که امروز به ساختمان فدراسیون رفت و برای عضویت در هیئت رئیسه (بخش نماینده باشگاه ها) ثبت نام کرد.


او پس از ثبت نام در گفتگویی که با خبرنگاران داشت، اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت:« من صبح خدمت برخی از دوستان گفتم که برای پست هیئت رئیسه به فدراسیون می روم، اما مدارکم کامل نبود و برگشتم. حالا ثبت نام کردیم و امیدوارم دست به دست عزیزان برای فوتبال پاک تلاش کنیم.»


مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در مورد اینکه برای ثبت نام در انتخابات باید به صورت حضوری به فدراسیون مراجعه کرد، توضیح داد:« بله. ریاست و تیم زیر مجموعه اش و افرادی که می خواهند در انتخابات هیئت رئیسه ثبت نام کنند، باید حتما حضور داشته باشند.»


او سپس در پاسخ به این سوال که مهدی مهدوی کیا نامش به عنوان نایب رئیس اول کابینه علی کریمی رد  شده و برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه نیز نامزد شده ولی در ایران حضور ندارد، توضیح داد:« الان من هم شنیدم. ولی مهدی مهدوی کیا شخصیتی شناخته شده است و به نظر نمی رسد نیازی به حضور داشته باشد. من صبح هادی مهدوی کیا را در فدراسیون دیدم. هادی هم وکالت تام از مهدی مهدوی کیا دارد.»


از حمیدوای پرسیده شد که آیا او برای علی کریمی فرم پر کرده که او پاسخ داد:« الان باید بگویم که برای چه کسی فرم پر کرده ام؟ اجازه بدهید که این همچنان یک راز باقی بماند.


سوال بعدی از حمیداوی در مورد ثبت نام برخی از اعضای هیئت رئیسه قبلی فدراسیون بود و از او پرسیده شد با توجه به اینکه آنها عملکرد خوبی در دوره قبلی نداشته اند، بهتر نبود افراد جدیدی وارد شوند که او در واکنش به این سوال گفت:« خب اول اینکه هر عزیزی احساس می کند، توانمندی دارد باید بیاید. فکر می کنم باید دو نگاه داشته باشیم. یک نگاه فوتبالی و دوم بحث حفظ کردن بیت المال. یادمان نرود که خطایی نباید انجام دهیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران رقم بخورد.»

دیدگاه‌ها