کد خبر : 1730400 | 20 دی 1399 ساعت 17:24 | 39.3K بازدید | 5 دیدگاه

دربی اولی های پرسپولیس به خط شدند (عکس)

احتمال دارد که 8 بازیکن برای اولین بار با پیراهن پرسپولیس در مقابل استقلال قرار بگیرند.

دربی اولی های پرسپولیس به خط شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت فصل نقل و انتقالات بسیار شلوغی را تجربه کردند و حالا با حضور 8 بازیکن جدید به استقبال حریف سنتی می‌روند. آن ها که در دوره برانکو ایوانکوویچ و همچنین گابریل کالدرون، به ثبات تیمی معروف بودند، این بار با جدایی پرتعداد ستاره ها مواجه شدند و کمابیش طبق لیست خرید یحیی گل محمدی پیش رفتند و بازیکنانی را به خدمت گرفتند که البته یکی از آن ها (عیسی آل کثیر) تا فروردین 1400 امکان بازی را نخواهد داشت.

 

1560868

 

در خط دفاعی پرسپولیس دو دربی اولی حضور خواهند داشت؛ یکی حامد لک که از مدت ها پیش در انتظار پیشنهاد پرسپولیس بود و دیگری سعید آقایی که ارتباط خوبش با یحیی گل محمدی، زمینه انتقالش به سرخپوشان را فراهم کرد و حالا پس از یک بازی غیبت در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.

 

یک خط جلوتر میلاد سرلک، علی شجاعی، محمد شریفی و مهدی مهدی خانی کاندیدای دربی اول شدن هستند. با این حال مصدومیت علی شجاعی سبب شده تا احتمال بازی اش کم شود و همچنین مهدی خانی و شریفی هم شانس زیادی برای بازی ندارند.

1560867

 

در بین عناصر خط حمله، مهدی عبدی سابقه گلزنی در دربی را هم دارد اما آرمان رمضانی برای اولین بار خواهد بود که در مهم ترین بازی فوتبال ایران نقش آفرینی می‌کند. البته بعید است که رمضانی فیکس باشد و باتوجه به روند بازی، شاید در نیمه دوم وارد زمین شود.

دیدگاه‌ها