کد خبر : 1730411 | 20 دی 1399 ساعت 17:57 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

او به خاطر کرونا نیامده است؛

ابوالقاسم پور: مشکل مهدوی کیا حل می‌شود

ابوالقاسم پور می‌گوید که هادی مهدوی کیا با وکالت از مهدی به فدراسیون فوتبال آمد.

ابوالقاسم پور: مشکل مهدوی کیا حل می‌شود

به گزارش ورزش سه، بهنام ابوالقاسم‌پور درباره ثبت نام خود برای پست کارشناسی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تصمیمی بود که چند ورزشی با هم گرفتند. علی کریمی به من پیشنهاد داد برای هیات رئیسه ثبت نام کنم و به خاطر وی این کار را انجام دادم.

 

* برادر مهدوی کیا با وکالت آمد


وی درباره مشکل ایجاد شده برای ثبت نام مهدی مهدوی‌کیا برای نایب رئیسی اول علی کریمی عنوان کرد: مشکل خاصی نبود. اینجا می گفتند باید شخصا ثبت نام کند اما آئین نامه چیز دیگری می گفت. برادرش با وکالت کامل به محل فدراسیون آمده و  ان شالله حل می شود. چند جا خواندیم که مشکلی نیست اما صحبت های متفاوتی شده است.

 

 

* قبول کردند هادی ثبت نام کند


نامزد عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: مهدوی کیا چهره ای شناخته شده است و برادرش هم اینجا آمد. مهدی به دلیل کرونا چند روز زودتر نتوانست به ایران بیاید اما قرار شد هادی جایش ثبت نام کند و ان شالله ببینیم چه زمانی خودش می تواند به ایران بیاید. به احتمال ۹۹ درصد مشکل حل شد زیرا برادرش دو بار رفت و آمد و اعضای فدراسیون قبول کردند ثبت نام کند.

 

 

* سه ساعت برای ثبت نام صبر کردم


ابوالقاسم پور درباره اینکه شایعه انتخاب وی به عنوان نایب رئیس اول علی کریمی در صورت قبول نشدن مهدوی کیا هم مطرح شد، گفت: چنین صحتبی نشده بود و قرار نبود چنین اتفاقی رخ بدهد اما قانون می گوید اگر مهدوی‌کیا نیامد می تواند سه ماه سرپرست شود و بعد از برگزاری مجمع بار دیگر به وی رای بدهند. خیلی ها برای ثبت نام به فدراسیون آمده اند و کار ثبت نام خیلی طول می کشد. من ۱۲:۳۰  به فدراسیون آمدم و ساعت ۱۷:۱۵ کارم تمام شد.

 

 

* چگونه برخی توانستند ثبت نام کنند؟


پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره احتمال رای آوردن علی کریمی توضیح داد: با جوی که من دیدم شرایط خیلی سخت است. افرادی که سابقه مدیریت ورزشی و فوتبال بازی کردن دارند با این وضعیت کارشان سخت است. واقعا افرادی را دیدم که تعجب کردم و مانده انم چگونه برخی ها توانسته اند برای انتخابات ثبت نام کنند. حتما آنها منافعی داشته اند  که مجدد ثبت نام کرده اند.

دیدگاه‌ها