کد خبر : 1730418 | 20 دی 1399 ساعت 18:28 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: حالا همه به دنبال غلبه بر میلان هستند

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس مدعی شد انتظار چنین درخششی را از فدریکو کیه زا داشته است.

پیرلو: حالا همه به دنبال غلبه بر میلان هستند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس با برتری مقابل میلان با دبل فدریکو کیه زا دوباره به جمع مدعیان قهرمانی در سری آ بازگشت و حالا این هفته باید به مصاف ساسولو برود. آندره پیرلو در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور یافته و اذعان داشت درخشش فدریکو کیه زا مقابل میلان می تواند نقطه آغازی برای تبدیل شدن او به یک بازیکن بزرگ باشد.

 

آندره پیرلو گفت: "انتظار دارم بازی دشواری پیش رو داشته باشیم، زیرا ساسولو تیمی باکیفیت بوده و بازیکنانش چندین سال است کنار یکدیگر بازی می کنند و این تیم یک سرمربی بزرگ به نام روبرتو دی زربی را روی نیمکت می بیند. ما بیش از هر چیز باید هنگام در اختیار داشتن توپ تمرکز داشته باشیم، زیرا ساسولو در فرارها و پرس حریف بسیار خوب هستند.

 

1559338

 

برتری مقابل میلان؟ همه به دنبال مغلوب کردن هر تیمی هستند در صدر جدول قرار دارد. یوونتوس 9 سال متوالی قهرمان شد و فشار زیادی روی این تیم وجود داشت، اما حالا میلان صدرنشین بوده و همه به دنبال غلبه بر این تیم هستند. یک پیروزی مهم کسب کردیم، اما اگر فردا پیروز نشویم انگار همه چیز بی فایده بوده است. اگر در خانه برابر ساسولو نتیجه نگیریم، عملکردمان در سن سیرو کمرنگ می شود.

 

شرایط بازیکنان یوونتوس؟ مریح دمیرال چند بازی بیشتر از جورجیو کیه لینی انجام داده، بنابراین او آمادگی بیشتری برای حضور دارد و باید فردا بازی کند، اما جورجیو نیز آماده است به ما کمک کند.  من از عملکرد فدریکو کیه زا مقابل میلان تعجب نکردم، زیرا از کیفیت او باخبر بودم به همین دلیل ما کیه زا را می خواستیم. البته او هنوز هم می تواند خیلی پیشرفت کند و این شروع کار یک قهرمان است. عملکرد کیه زا در سن سیرو باید یک نقطه شروع برایش باشد."

دیدگاه‌ها