کد خبر : 1730428 | 20 دی 1399 ساعت 19:01 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مجمع به ما رای بدهد

فتاحی: از آجورلو بابت اعتمادش تشکر می‌کنم

گزینه نایب رییسی دوم فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد ایران میزبان جام ملت های آسیا باشد.

فتاحی: از آجورلو بابت اعتمادش تشکر می‌کنم


به گزارش "ورزش سه"، سعید فتاحی که به عنوان گزینه پیشنهادی مصطفی آجورلو برای نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال در انتخابات نامش مطرح شده، بعد از خروج از فدراسیون گفت: قول می‌دهم اگر انتخاب شدم در دور بعد یک استیج خوب برای شما خبرنگاران بگذارم و یک برنر هم برای تبلیغات و درآمدزایی فدراسیون نصب کنم تا از شما یک پذیرایی خوب صورت بگیرد.


وی ادامه داد: از آقای آجورلو تشکر می کنم که به جوان‌ها اطمینان کردند و امیدوارم در صورت انتخاب بتوانم به فوتبال کمک کنم.


رییس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص مشکلات متعدد مالی فدراسیون بیان کرد: انشاالله همه باید کمک کنند. الان همه چیز دست مجمع است و امیدوارم انتخاب‌های درست انجام شود. امیدوارم همه برای موفقیت فوتبال پیگیری کنند و هیات های فوتبال و استان‌ها و  بقیه اعضا به هم کمک کنند.


فتاحی در خصوص شانس آجورلو و اینکه معمولا پیش از انتخابات رایزنی‌هایی صورت می‌گیرد عنوان کرد: صد در صد رایزنی‌هایی از طرف افراد مختلف صورت می گیرد و ان شاالله مجمع اعتماد کند و این اتفاق رخ بدهد و ما انتخاب شویم.


گزینه نایب رییسی فدراسیون فوتبال درباره شانس ایرانی برای میزبانی جام ملت های آسیا افزود: شما شک نکنید که ایرانی‌ها همیشه کارهای سخت می‌کنند. امیدوارم بتوانیم میزبان جام ملت‌های آسیا باشیم.

دیدگاه‌ها