کد خبر : 1730488 | 20 دی 1399 ساعت 23:40 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری بر گرانادا

کومان: با مسی به کسب جام خوشبینیم

رونالد کومان با در اختیار داشتن لیونل مسی همچنان نسبت به کسب جام در فصل جاری امیدوار است.

کومان: با مسی به کسب جام خوشبینیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در ادامه روند خوب خود امشب توانست در زمین گرانادا با 4 گل پیروز شود. در این بازی لیونل مسی و گریزمان دبل کردند. بارسا حالا با سه بازی بیشتر از اتلتیکو، 4 تیم با این تیم اختلاف دارد. بارسا همچنین با یک بازی بیشتر به دو امتیازی رئال هم رسیده است.

 

 

1560973

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« ابتدای بازی کمی دشوار بود ولی به تدریج شرایط عادی شد. توانستیم کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم و با توجه به شرایط مان که حق امتیاز از دست دادن نداشتیم، یک نمایش کامل را ارائه دادیم که به بردی پرگل ختم شد. هفته خوبی بود و توانستیم سه بازی بیرون خانه متوالی را ببریم. معتقدم این پیروزی ها با ارائه فوتبالی زیبا حاصل شدند و نشان دادیم که تیم در حال بهتر شدن است. زدن 4 گل و بسته ماندن دروازه، اتفاق مثبت بازی امشب بود.»

 

خوش شانسی روی گل اول بازی توسط گریزمان:« گاهی برای گلزنی نیاز به شانس هم دارید. برای گریزمان مهم بود که امشب گلزنی کند. مهاجمان با گل زنده هستند و او امشب عالی کار کرد.»

 

 

1560952

 

 

شانس بارسا برای کسب جام های فصل:« نبرد برای قهرمانی به فرم تنها یک بازیکن بستگی ندارد. اگر همه در اوج باشند، می توان برای کسب جام ها جنگید و مبارزه کرد. فعلا با صدر لالیگا فاصله مان زیاد است و کار دشوار شده اما سه برد این هفته به تیم اعتماد به نفس بالایی بخشید.»

 

مسی:« بارسا از هر جهت که فکرش را کنید به مسی نیاز دارد. برای کسب جام ها، مسی اهمیت بالایی خواهد داشت. امشب گل های زیادی زدیم و فرصت خوبی بود تا 25 دقیقه استراحت کند. او را تعویض کردم چون بازی های مهمی در پیش داریم. مسی امشب دو گل زد و باز هم کمک بزرگی برای تیم بود. مسی همیشه با انگیزه است اما در بازی های اخیر از حیث گلزنی دیگر بدشانس نبوده و توپ هایش گل می شوند. من هرگز نگران وضعیت مسی نبودم و هیچ وقت هم از او گلایه نداشتم.»

 

دیدگاه‌ها