کد خبر : 1730492 | 21 دی 1399 ساعت 00:13 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکست پانتولیکوس در حضور محمدرضا آزادی

تیم فوتبال پانتولیکوس با وجود در اختیار داشتن مهاجم ایرانی خود، مقابل صدرنشین لیگ یونان شکست خورد.

شکست پانتولیکوس در حضور محمدرضا آزادی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم سوپر لیگ یونان، امشب تیم های پانتولیکوس و المپیاکوس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری صدرنشین لیگ یونان به پایان رسید.


در این مسابقه، کوستاس فورتونیس ابتدا و در دقیقه 4 بازی المپیاکوس را پیش انداخت که نیمه اول بازی نیز با همین یک گل به سود تیم مهمان به پایان رسید.


اما در نیمه دوم پانتولیکوس موفق شد در دقیقه 48 گل تساوی را توسط ایمن طاهر وارد دروازه حریف کند. محمدرضا آزادی مهاجم ایرانی پانتولیکوس که در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته بود و یک کارت زرد نیز دریافت کرده بود، در دقیقه 62 تعویض شد.


سه دقیقه پس از این تعویض، یوسف العربی مهاجم کهنه کار المپیاکوس گل دوم و برتری بخش المپیاکوس را وارد دروازه میزبان کرد و این تیم با نتیجه دو بر یک از سد پانتولیکوس گذشت.


پانتولیکوس با محمدرضا آزادی اکنون با 11 امتیاز از 16 بازی در رده دوازدهم جدول 14 تیمی سوپرلیگ یونان قرار دارد و المپیاکوس نیز با 41 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.


محمدرضا آزادی که از تراکتور راهی لیگ یونان شد، تاکنون 228 دقیقه برای پانتولیکوس به میدان رفته است ولی موفق به گلزنی نشده است.

دیدگاه‌ها