کد خبر : 1730505 | 21 دی 1399 ساعت 01:32 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین پیروزی PSG با هدایت پوچتینو (عکس)

پاری سن ژرمن در دیداری از هفته نوزدهم لیگ فرانسه با نتیجه 3-0 برست را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی ها که در اولین دیدار با هدایت مائوریسیو پوچتینو مقابل سن اتین متوقف شده بودند، در دیدار امشب برابر برست کاملا برتر بودند و به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

گل اول پی اس جی در این دیدار را مویزه کین در دقیقه 16 به ثمر رساند. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه برست بود که ارسال آنخل دی ماریا بعد از رفت و برگشت، روی خط دروازه به کین رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

این نتیجه تا در دقیقه 81 پا برجا بود تا اینکه مائورو ایکاردی اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار کیلیان امباپه بود که روی یک حرکت دیدنی از سمت چپ و پاس در عرض، ایکاردی را صاحب موقعیت کرد و این مهاجم آرژانتینی هم با ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

تنها دو دقیقه بعد، پابلو سارابیا گل سوم پی اس جی را به نام خود کرد. این بار ایکاردی در نقش گل‌ساز ظاهر شد و پاس پشت پای او را سارابیا با شوتی تماشایی تبدیل به گل کرد تا پی اس جی در این دیدار به یک پیروزی پرگل برسد.

شاگردان پوچتینو در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به لیون، در رتبه دوم جدول لیگ 1 قرار دارند. پاریسی ها در دیدار بعدی شان، در سوپرکاپ فرانسه به مصاف المپیک مارسی خواهند رفت.

 

1561019

 

1561020

 

1561021

دیدگاه‌ها