کد خبر : 1730556 | 21 دی 1399 ساعت 11:44 | 71K بازدید | 1 دیدگاه

امیدواری به تداوم صدرنشینی نفت آبادان

کاپلو هم طرفدار پرسپولیس است

سرمربی نفت آبادان امیدوار است تیمش با برتری احتمالی مقابل نساجی مازندران و رقم خوردن نتیجه دربی طبق خواسته طلایی‌پوشان بار دیگر به صدر جدول دست یابد.

کاپلو هم طرفدار پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، بهترین اتفاق برای صنعت نفت آبادان در این هفته می‌تواند کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و از دست رفتن امتیاز از سوی استقلال در دربی باشد. 

 

سیدسیروس پورموسوی که توانسته برخلاف پیش بینی‌هایی که در ابتدای فصل در خصوص نفت آبادان شکل گرفته بود، در پایان دهمین بازی این تیم، آنها را در جمع بالانشینان جدول و مدعی صدرنشینی قرار دهد، اکنون در شرایطی تیمش را آماده جدال با نساجی مازندران می‌کند که بار دیگر شانس صدرنشینی خواهند داشت. نفت آبادان که در این بازی از امید زیادی برای دستیابی به اولین برد خارج از خانه برخوردار است، امیدوار است با دستیابی به این هدف در ادامه نتیجه دربی نیز به سود آنها رقم بخورد تا طلایی‌پوشان مدت بیشتری را فرصت صدرنشینی داشته باشند.

 

پورموسوی که سابقه هدایت استقلال خوزستان و قهرمانی با این تیم در کادرفنی عبدالله ویسی را در کارنامه دارد، در دربی پیش رو قطعا طرفدار پرسپولیس خواهد بود تا شرایط تیمش برای حضور در بالای جدول فراهم باشد. سرمربی موفق و جنوبی طلایی‌پوشان که بارها از تعصب خود به تیم‌های این خطه گفته بود، اکنون با توجه به شرایط تیمش شاید بزرگترین طرفدار پرسپولیس لقب گیرد که در دربی به دنبال کسب نتیجه از سوی شاگردان یحیی گل محمدی خواهد بود. با این حال این اتفاق مستلزم این است که نفت آبادان نیز در بازی امروز خود مقابل نساجی مازندران نیز بتواند با کسب نتیجه لازم در راستای هدف بزرگ و رویایی خودشان پیش بروند.

 

سرمربی نفت آبادان که فصل را با مشکلات بزرگی اعم از مسائل مالی و جدایی ستاره‌های تاثیرگذار استارت زده بود، خیلی زود توانست تیمی را ترتیب ببیند که برای شادی هواداران پرشور این تیم، از بالاترین توان برای کسب نتیجه سود می‌برند و اکنون با 18 امتیاز و با آوراژ گل، صدرنشین مشترک با استقلال در رتبه دوم جدول محسوب می‌شود. باید دید این هفته شرایط به کام پورموسوی و تیمش خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها