کد خبر : 1730558 | 21 دی 1399 ساعت 11:46 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

الان چه کسی پاسخگو است؛ 

گوهری: باشگاه پولم را نداد و با آینده‌ام بازی کرد

دروازه بان نفت مسجد سلیمان به دلیل بدهی اش به باشگاه سایپا سه جلسه از حضور در میادین محروم شده است.

گوهری: باشگاه پولم را نداد و با آینده‌ام بازی کرد

به گزارش ورزش سه، احمد گوهری دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در این فصل نمایش خوبی داشته و حالا به خاطر بدهی اش به باشگاه سایپا محروم شده، حرف هایش با خبرنگار ما را اینطور آغاز کرد: من به باشگاه سایپا بدهی داشتم و با اینکه این باشگاه من را نخواست مجبور شدم پول رضایت نامه بدهم، که مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بود. از این مبلغ۲۰۰ میلیون تومان را نقد  دادم و قرار شد برای مابقی پول چک  بدهم. من یک چک  شخصی دادم که برگشت خورد و بعد از آن قضیه قرار شد که به  باشگاه نفت مسجد سلیمان بروم و با توجه به اینکه مبلغ قراردادم ۳۵۰ میلیون تومان بود میخواستم که ۵۰ میلیون تومان هم از جیب به سایپا  بدهم که باشگاه نفت پولم را فصل گذشته نداد. این موضوع به خاطر وجود برخی از مدیرانی است که می خواستند به تیم نفت مسجد سلیمان ضربه بزنند. 


او سپس با اشاره به تیم نفت مسجد سلیمان و شرایط مردم در این شهر بیان کرد: شهر مسجدسلیمان یک زمان شهر اولین ها بود اما الان کل دلخوشی مردم اینجا فقط همین فوتبال است. چطور برخی دلشان می آید مردم مسجد سلیمان را که همه چیزشان همین فوتبال است را ناراحت کنند؟


گوهری در پایان افزود :  باشگاه نفت مسجدسلیمان با پرداخت نکردن پول  به نوعی با آینده ام  بازی کرد و باعث شد که من محروم شوم. الان چه کسی جوابگو است؟ اما در این بین و با تمام گله هایی که دارم جا دارد از آقای سلیمانی تشکر کنم چون اگر او نبود نفتی هم نبود. او مدام در تلاش است که مشکلات تیم را حل کند و مشکل کمیته انضباطی من را هم او حل کرد. در آن زمان هم فکر می‌کنم سمتی در باشگاه نداشت و برایش جایگزین انتخاب کرده بودند، اما تمام کارهای من را آقای سلیمانی انجام داد. او جزو معدود دلسوزان نفت است که دلش به حال تیم و مردم می سوزد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ دهد . انشالله از بازی بعد می‌توانم با پایان محرومیت تیمم را همراهی و دینم را به مردم خوب اینجا  ادا  کنم.

دیدگاه‌ها