کد خبر : 1730575 | 21 دی 1399 ساعت 13:25 | 91.6K بازدید | 10 دیدگاه

تجویز تمرکز، موقعیت‌سازی و گلزنی برای عبدی و رمضانی

گل‌محمدی از دلیل نیمکت نشینی مهاجمان پرده برداشت

یکی از انتقاداتی که به کادرفنی پرسپولیس طی روزهای اخیر شده، موضوع نیمکت نشینی مهاجمان این تیم در جدال با سپاهان بود.

گل‌محمدی از دلیل نیمکت نشینی مهاجمان پرده برداشت

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی برای دیدار با سپاهان در تصمیمی عجیب تمامی مهاجمان تخصصی تیمش را نیمکت نشین کرد و از احمد نوراللهی در خط حمله در کنار وحید امیری سود برد. اتفاقی که ماحصل آن کمترین ایجاد موقعیت روی دروازه حریف بود و در نهایت پرسپولیس به سومین تساوی پیاپی خود در لیگ بیستم دست یافت.

 

سرمربی پرسپولیس در واکنش به موضوع نیمکت نشینی مهاجمان تیمش و تاثیر آن در کاهش روحیه مهدی عبدی، آرمان رمضانی و مهدی مهدی خانی برای دیدار حساس مقابل استقلال در دربی 94 اما دیدگاه خودش را دارد و مدعی است که این تصمیم بر پایه این بوده که آنها با تمرکز، مسوولیت پذیری بیشتر و تمرینات مستمر به دنبال بالا بردن انگیزه گلزنی خود باشند. گل محمدی در بخشی از نشست خبری خود پیش از دربی درباره این تصمیم خود اینطور به دفاع پرداخته است: ما یک تیم هستیم و تمام بازیکنان ما در یک سطح هستند. فقط چیزی که از بازیکنان می‌خواهم این است که وقتی فرصت به آن ها داده می‌شود، خوب استفاده کنند و در جهت کمک به تیم باشد. فکر کنم همه بازیکنان در راستای توانشان بازی کرده اند و می‌توانند بیشتر از این هم موثر باشند به شرطی که تمرکز کنند.

 

یحیی گل محمدی مدعی است روحیه مهاجمان تیمش کاهش نیافته و آنها طی این مدت با تمرینات آماده سازی و اختصاصی که داشته‌اند با بالاترین انگیزه ممکن وارد دربی خواهند شد. عبدی تنها مهاجمی بود که در دیدار با سپاهان فرصت حضور در زمین را به دست آورد؛ آن هم به مدت سه دقیقه و در وقت‌های تلف شده! با این حال در فاصله حدود 24 ساعت مانده به دربی اما هواداران پرسپولیس در انتظار این هستند تا ببینند کادرفنی پرسپولیس به چه شکل خود را آماده این بازی می‌کند: ما تمرینات اختصاصی خوبی داشتیم و فکر می‌‌کنم بازیکنان می‌توانند از موقعیت استفاده کنند. باید خودمان را در موقعیت قرار دهیم. باید دوندگی خوبی داشته باشیم و در بین مدافعان استقلال موقعیت سازی کرده و از آن استفاده کنیم.

 

دیدگاه‌ها