کد خبر : 1730578 | 21 دی 1399 ساعت 13:58 | 123K بازدید | 2 دیدگاه

این عکس ترکیب استقلال را لو داد؟ (عکس)

صحبت های روز گذشته فکری با قایدی و مطهری این ذهنیت را ایجاد کرد که احتمالا این دو بازیکن زوج خط حمله آبی پوشان باشند.

به گزارش "ورزش سه"، به برگزاری شهرآورد نود و چهارم نزدیک می شویم و امروز آخرین جلسه تمرینی دو تیم پیش از برگزاری شهرآورد بزرگ تهران انجام می شود. آخرین جلسه تمرینی که تیم ها ترکیب خود را خواهند شناخت و بازیکنان آخرین دستورات کادرهای فنی را مرور می کنند.


اما یکی از نکات مبهم درخصوص ترکیب استقلال، زوج خط حمله آبی پوشان برای دیدار مقابل پرسپولیس است. بعضی از طرفداران این تیم اعتقاد دارند شیخ دیاباته باید از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود و عده ای نیز معتقدند دیاباته هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و زوج ارسلان و قایدی می توانند دروازه لک را باز کنند.


در سوی دیگر، فکری برای دقایقی در بازی با آلومینیوم اراک، با 3 مهاجم بازی کرد. او دیاباته را به زوج قایدی و ارسلان اضافه کرد و اتفاقا پس از این تغییر، تیم او روی پاس دیاباته به قایدی به گل دوم رسید و اگر آبی پوشان بخصوص شیخ دقت به خرج می دادند، آنها می توانستند گلهای بعدی را نیز وارد دروازه اراکی ها کنند.


حتی گفته می شد در یکی از جلسات تمرینی آبی پوشان، فکری بازی با 3 مهاجم را تست کرده است و شایعاتی نیز مطرح شده که ممکن است استقلال دست به عملیات انتحاری بزند و از ابتدا با هر سه مهاجمش وارد بازی شود.

 

1561127

 


اما در جلسه تمرینی روز گذشته عکسی از فکری در کنار قایدی و مطهری منتشر شد تا شاید ترکیب استقلال برای خط حمله در دیدار مقابل پرسپولیس لو رفته باشد. فکری در گفتگویی که با این دو مهاجم تیمش داشت، نکاتی را به آنها گوشزد کرد تا در دیدار حساس فردا، از آن استفاده کنند.


به هر حال نزدیک به 24 ساعت تا زمان برگزاری دربی بزرگ تهران باقی مانده است و باید دید در ذهن سرمربیان دو تیم چه چیزهایی می گذرد. فکری این ریسک را انجام می دهد و با 3 مهاجم بازی می کند یا دیاباته را بجای مطهری به میدان می فرستد و یا با همان زوج قایدی و ارسلان بازی را آغاز خواهد کرد؟

 

1561128

دیدگاه‌ها