کد خبر : 1730599 | 21 دی 1399 ساعت 14:55 | 26.3K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست کومان از رسانه ها در مورد ریکی پویج

سرمربی هلندی بارسا به شایعات دشمنی و اختلافش با ریکی پویچ واکنش نشان داد.

درخواست کومان از رسانه ها در مورد ریکی پویج

به گزارش "ورزش سه"، 4 ماه پیش رونالد کومان به ریکی پویچ ستاره 20 ساله جوان بارسا اطلاع داد که در فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

دلیل خط خوردن نام پویچ برای بازی مقابل الچه در جام خوان گامپر نیز همین بود و بازیکنی که در بارسا به او امید زیادی بسته بودند، متوجه شد که باید به دنبال مقصدی دیگر باشد.

 

 

1559797

 

 

پویچ اما درخواست کومان را رد کرد و گفت که در بارسا می ماند اما او محتوای کفت و گویش با سرمربی هلندی را به رسانه ها اطلاع داد. پس از لو رفتن جز به جز گفت و گو با ریکی پویچ در رسانه ها، کومان به شدت عصبانی شد و در رختکن کمپ تمرینی بارسا به شدت به او تاخت.

کومان ضمن تحقیر ستاره جوان بارسا در مقابل بازیکنان او را جاسوس تیم خطاب کرده و او را برای لو دادن سریع این خبر مورد شماتت قرار داد.

 

پویچ که هفته گذشته قراردادش را تا 2023 تمدید کرد، تا به اینجای فصل مورد غضب کومان قرار گرفته و به ندرت در ترکیب به میدان رفته است. او شب گذشته نیمه دوم بازی با گرانادا فرصت بازی پیدا کرد و در نشست خبری پس از مسابقه کومان با سوالی در مورد او روبرو شد.

 

 

1561151

 

 

سرمربی هلندی در مورد شایعات اختلافش با پویچ گفت:« اینطور به نظر می رسد که من بر علیه پویچ هستم ولی اصلا اینگونه نیست. هفته قبل در این مورد که برخی بازیکنان جوان بهتر است راهی تیم دیگر شوند تا بیشتر بازی کنند، حرف زدم.

منظور من فقط ریکی نبود. در تیم جوانانی چون کنراد، جونیور و ماتئوس را هم داریم. وقتی من از بازیکنان جوان حرف می زنم، منظورم صرفا ریکی پویچ نیست. من صلاح تمام بازیکنانم را می خواهم. با آنها همیشه در تماسم و می گویم که چه چیزی برای شان بهتر است. لطفا نگویید که من دشمن ریکی پویچ هستم. با او هیچ اختلافی ندارم و فقط بهترین ها را برایش می خواهم.»

 

دیدگاه‌ها