کد خبر : 1730740 | 22 دی 1399 ساعت 09:36 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش مبهم ستاره بایرن به شایعات جدایی

داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ تمایلی به صحبت در مورد آینده خود ندارد.

واکنش مبهم ستاره بایرن به شایعات جدایی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران درخشان داوید آلابا در مونیخ به اتمام رسیده و با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن در انتهای فصل، سال بعد شاهد حضور این مدافع 28 ساله در ترکیب تیم دیگری خواهیم بود. اخبار حکایت از توافق او با رئال مادرید برای انتقال به اسپانیا است. بایرن مونیخ این هفته در شرایطی که با دو گل از گلادباخ پیش بود مغلوب این تیم شد، اما داوید آلابا همچنان به سبک بازی تیمش اطمینان دارد.

 

1546365

 

داوید آلابا گفت: "همانطور که در گذشته بارها اشاره کرده ام، برای من تنها موضوع مورد اهمیت سپری کردن یک فصل درخشان دیگر در ترکیب بایرن مونیخ است. شخصا فکر نمی کنم این شرایط روی عملکرد تاثیر گذاشته و این فصل برای من خیلی بد پیش برود، زیرا من سبک بازی خود را نسبت به سال گذشته تغییر نداده ام.

 

ما در فصل گذشته با همین سبک فوتبال موفق به کسب چند عنوان شده و اطمینان داریم این فصل نیز می توانیم نمایش موفقی ارائه دهیم. در بازی های بزرگ مثل گلادباخ، جزئیات کوچک اغلب مهم هستند.

 

شما فقط با تلاش تیمی و یکپارچه می توانید به ثبات دفاعی برسید و به همین دلیل است که ما همیشه سعی می کنیم یازده نفره دفاع کنیم. البته در این مقطع از نظر تیمی در برخی موارد خوب عمل نکرده ایم، ما هنوز در رتبه اول جدول هستیم، من اطمینان دارم در بازی های بعدی دوباره برنده شده و در پایان فصل در رده نخست قرار خواهیم گرفت."

دیدگاه‌ها