کد خبر : 1730743 | 22 دی 1399 ساعت 09:50 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

زوج موفق سرخابی‌های سابق در ترکیب نکو؛

پاتوسی-احمدزاده؛ یکی می‌سازد، دیگری گل می‌زند!

دو هافبک بازیساز و خلاق فولاد خوزستان بار دیگر موفق شدند با همکاری یکدیگر در ترکیب فولاد برای تیم‌شان گلزنی کنند تا یک آمار جالب‌توجه از همکاری‌های خود در لیگ بیستم به ثمر برسانند.

به گزارش "ورزش سه" فرشاد احمدزاده و آیاندا پاتوسی دو خرید زمستانی جواد نکونام در لیگ نوزدهم بودند که با تلاش مدیران باشگاه برای لیگ بیستم نیز در لیست فولاد حفظ شدند تا خیالِ نکو از خلاقیت میانه میدان تیمش با حضور هافبک‌های بازیساز سابق سرخابی پایتخت آسوده شود؛ احمدزاده و پاتوسی که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به خوبی با یکدیگر هماهنگ شدند و در لیگ بیستم، این روند از سوی این دو مهره کلیدی ترکیب فولاد ادامه‌دار بود، کارنامه‌ای موفق تاکنون از خود به جای گذاشته‌اند.

 

تا جایی که روز گذشته فولاد توانست روی تبحر بازیسازی فرشاد احمدزاده و گلزنی آیاندا پاتوسی در دیدار حساس مقابل سپاهان به گل برسد؛ این چهارمین گلی بود که از زمان حضور احمدزاده و پاتوسی، روی خلاقیت و همکاری این دو بازیکن به نفع فولاد به ثمر می‌رسد. در واقع تاکنون پاتوسی دو بار توانسته احمدزاده را در موقعیت گلزنی قرار بدهد و بالعکس آن‌هم فرشاد احمدزاده دو پاس‌گل را برای آیاندا پاتوسی ارسال کرده است.

 

کارنامه‌ای که نشان می‌دهد نکونام توانسته از نبوغ دو هافبک تکنیکی، خلاق و بازیساز تیمش بهره ببرد؛ تا پایان هفته دهم لیگ بیستم، آیاندا پاتوسی و فرشاد احمدزاده هر کدام دو بار برای تیم‌شان گلزنی کرده‌اند و یکبار هم در قامت گلساز حاضر شده‌اند.

 

1561302

دیدگاه‌ها