کد خبر : 1730760 | 22 دی 1399 ساعت 10:51 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

تیم های زیادی اول فصل من را می خواستند؛

میرزایی: سپاهان را دوست دارم و باید بسازم

رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال سپاهان می گوید تلاش خود را برای حضور در ترکیب تیم انجام می دهد ولی هنوز نتوانسته محرم نویدکیا را متقاعد کند.

میرزایی: سپاهان را دوست دارم و باید بسازم

به گزارش "ورزش سه"، رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار برابر فولادخوزستان که با تساوی تمام شد، در مورد نتیجه کسب شده گفت: دو تیم از تیم های خوب لیگ هستند. بازی خوبی بود ولی متاسفانه مساوی شد.


او در مورد اینکه در هنگام خروج از هتل انگار با هواداران قهر بوده، بیان کرد: نه هواداران که همیشه پشت من بوده اند. همیشه نگاه ویژه تری به من داشته اند، چون از آکادمی آمده ام.


میرزایی در مورد کم بازی کردنش و اینکه آیا مصدومیتی دارد یا خیر، توضیح داد:  نه من مصدومیتی ندارم. از قطر که برگشتیم، هم گل زدم و هم پاس گل دادم ولی نظر آقای محرم نویدکیا است. بیشتر از 4 ، 5 دقیقه به من فرصت نرسیده است. من تیم را دوست دارم و باید بسازیم تا ببینیم چه می شود.


بازیکن سابق فولاد خوزستان در مورد اینکه برای رسیدن به ترکیب اصلی باید چه کاری انجام دهد، توضیح داد: من تمام تلاشم را در بازی های دوستانه و تمرینات می کنم و البته بعدش همه چیز بستگی به نظر سرمربی دارد. خودتان می دانید که خیلی از تیم ها من را اول فصل می خواستند. من اینجا را ولی از خودم می دانم. البته قبل از هر چیزی مهم موفقیت سپاهان است. می دانم همه چیز درست می شود.

دیدگاه‌ها