کد خبر : 1730773 | 22 دی 1399 ساعت 11:32 | 12.8K بازدید | 3 دیدگاه

فرصت لک و مظاهری برای فاصله گرفتن از پیام

سپاهان و پیام نیازمند در مجموع عملکرد خوبی مقابل فولادخوزستان داشتند ولی یک لحظه غفلت در دقایق ابتدایی نیمه اول کافی بود که احمدزاده و پاتوسی با همکاری هم دروازه این تیم را باز کنند.

فرصت لک و مظاهری برای فاصله گرفتن از پیام 

به گزارش "ورزش سه" پیام نیازمند که در لیگ نوزدهم توانست با 17 کلین‌شیت، بیشترین تعداد کلین‌شیت را به نام خود ثبت کند و کارنامه موفقی را از خود به جای گذاشت، در لیگ بیستم شرایط متفاوتی را در سپاهان تجربه می کند. او در جدال حساس روز گذشته تیمش مقابل فولاد نیز اگرچه روز خوبی را پشت سر گذاشت ولی در ثبت پنجمین کلین‌شیت فصل موفق نبود و پاتوسی در دقیقه 8 دروازه طلایی پوشان را در نقش جهان باز کرد. 


پیام نیازمند روی گل تساوی هم تاثیرگذار بود و او که در تمرینات تلاش ویژه ای برای بهبود پاس های شروع مجدد خود دارد، در مقابل فولاد موفق شد روی این مهارت محمدرضا حسینی را در ضدحمله صاحب توپ کند که برای تیمش گلزنی کند.


البته کارنامه خط دفاعی این فصل سپاهان خیلی خوب نبوده و آنها که در حال تغییر سبک و روش فوتبالی خود هستند، طی 10 بازی 12 گل دریافت کرده‌اند و عملکرد خوبی در این زمینه نداشته‌اند.


نیازمند که هفته گذشته مقابل پرسپولیس موفق به ثبت کلین‌شیت شد، روز گذشته در تقابل با فولاد، یکی دیگری از تیم‌های مدعی دروازه اش باز شد و حالا امیدوار است تا در جدال هفته آینده تیمش مقابل پیکان بتواند پنجمین کلین‌شیت خود را به ثبت برساند.


 با توقف نیازمند، حالا رشید مظاهری و حامد لک که پنج کلین‌شیت در کارنامه خود دارند، در دربی این فرصت را دارند تا فاصله خود با دروازه‌بان سپاهان به دو بازی برسانند و به عنوان نخستین گلرهای حاضر در لیگ بیستم، به ششمین کلین‌شیت برسند.

دیدگاه‌ها