کد خبر : 1730806 | 22 دی 1399 ساعت 14:55 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع مصدوم بارسا به سوپرکاپ رسید

رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسا به نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا رسید.

مدافع مصدوم بارسا به سوپرکاپ رسید

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو مدافع جوان بارسلونا پیش از دیدار شنبه شب مقابل گرانادا و هنگام گرم کردن دچار مصدومیت شد تا مسابقه را از دست بدهد.

 با توجه به مصدومیتی که در اوایل فصل جاری برای مدافع باتجربه بارسلونا یعنی جرارد پیکه به وجود آمد، این فرصت به بازیکنان جوان تر رسید تا در ترکیب این تیم به میدان بروند.

 

 

1560918

 

 

یکی از پدیده های جوانی که رونالد کومان طی هفته های اخیر نشان داده اعتقاد ویژه ای به سبک بازی او دارد، مدافع اروگوئه ای بارسلونا یعنی رونالد آرائوخو است. این بازیکن اخیرا نمایش های کم اشتباهی را در ترکیب بلوگرانا ارائه داده و به نوعی مهره ای قابل اتکا نشان داده است.

 

مطابق انتظار قرار بود رونالد آرائوخو در دیدار بارسلونا مقابل گرانادا نیز در ترکیب اصلی این تیم قرار گیرد اما این مدافع اروگوئه ای با یک بدشانسی مواجه شد؛ جایی که او پیش از آغاز بازی و هنگام گرم کردن دچار مصدومیت شد و همین موضوع باعث شد که ساموئل اومتیتی جای او را در ترکیب اصلی بگیرد. 

 

 

1561544

 

 

طبق گزارش تیم پزشکی بارسلونا مصدومیت آرائوخو جدی نیست و تنها از یک کوفتگی مختصر رنج می برد. در نهایت او توانست وارد فهرست بارسا برای بازی نیمه نهایی سوپرکاپ برابر سوسیداد شود اما پیش بینی می شود که زوج دفاعی بارسا برابر سوسیداد، کلمنت لنگله و اسکار مینگسا باشد.

جرارد پیکه، آنسو فاتی، سرجی روبرتو و فیلیپ کوتینیو غایبان قطعی بارسا در سوپرکاپ خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها