کد خبر : 1730939 | 22 دی 1399 ساعت 21:02 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سولسشر به احتمال جذب بازیکن در ژانویه

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد احتمال جذب بازیکن توسط این تیم در نقل و انتقالات ژانویه را امری سخت تلقی کرد.

واکنش سولسشر به احتمال جذب بازیکن در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد فرداشب در چهارچوب دیدار عقب افتاده خود در هفته اول لیگ برتر انگلیس مهمان برنلی خواهد بود؛ مسابقه ای که پیروزی در آن می‌تواند شیاطین سرخ را بالاتر از رقیب سنتی یعنی لیورپول به تنهایی در صدر جدول قرار دهد.

 

 

1561758

 

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد پیش از بازی فردای تیمش مقابل برنلی گفت: " فکر می‌کنم که برنلی شروع دشواری در رقابت‌های لیگ برتر داشت اما رفته رفته بهتر شد. باز کردن دروازه آنها کار خیلی سختی است چرا که فرصت‌های زیادی در اختیار حریفان قرار نمی‌دهند. از طرف دیگر در این فصل ثبات چندانی از تیم ها شاهد نبودیم که این برای هواداران اتفاقی لذت‌بخش است."

 

پایان محرومیت ادینسون کاوانی: "بعد از محرومیت تمرینات خوبی انجام داده است. او در خط حمله انتخاب متفاوتی را پیش روی ما می‌گذارد و من از پایان محرومیت و بازگشتش بسیار خوشحال هستم. او تا به اینجا نیز کمک زیادی به ما کرد و تا پایان فصل نقش ویژه ای در تیم ایفا خواهد کرد."

 

 

1561759

 

 

نقل و انتقالات زمستانی: " با توجه به بازیکنانی که در نقل و انتقالات تابستانی جذب کردیم تیم ما به خوبی تقویت شده است. البته کار در ژانویه دشوارتر است اما اگر فرصتی در اختیارمان باشد از آن استفاده می‌کنیم. تیم ها اصلا دوست ندارند که بازیکنان خوب خود را از دست بدهند بنابراین جذب بازیکن دشوار خواهد بود. با این حال این امکان وجود دارد که چند بازیکن از ما جدا شوند."

 

سولسشر همچنین در پایان تاکید کرد که پل پوگبا و اریک بایی به شکل کامل در تمرینات حاضر نبوده اند و وضعیت شان فردا مشخص خواهد شد. همچنین ویکتور لیندلوف و لوک شاو مشکلی برای همراهی منچستریونایتد نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها