کد خبر : 1731067 | 23 دی 1399 ساعت 17:00 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: تیم ما یک پزشک یا فیزیوتراپ هم ندارد

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان معتقد است که تیمش کمبودهای بسیاری در خارج از زمین دارد.

حسینی: تیم ما یک پزشک یا فیزیوتراپ هم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان با کسب پیروزی سه بر یک مقابل شهرخودرو، 15 امتیازی شده و به رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد. صحبت های سید مجتبی حسینی، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از پایان بازی را در ادامه بخوانید:

 

بچه ها حرف گوش کن و پر تلاش بودند
با توجه به دو باخت گذشته این بازی برای ما خیلی حساس بود. می دانستیم با تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی بازی می کند و کادر فنی خوبی دارد. بازی خیلی سختی بود اما با توجه به شناخت خوبی که از حریف داشتیم توانستیم با یک بازی خوب و هماهنگ این نتیجه را به دست بیاوریم. جا دارد از زحمات همه بچه ها که پرتلاش و حرف گوش کن بودند تشکر کنم. سه امتیاز خیلی مهمی را بدست آوردیم.

 

از نظر هر مساله ای که فکرش را بکنید کمبود داریم
واقعیت قضیه اما این است که ما خیلی مشکل داریم. از نظر امکانات و هر مساله ای که فکرش را بکنید کمبود داریم. ما یک پزشک و فیزیوتراپ هم در تیم مان نداریم. در بازی با نفت دو بازیکن مان را فرستادیم که فیزیوتراپ تیم حریف آنها را چک و آماده بازی کند. مسئولین باید خیلی قوی تر از این ها عمل کنند. آنها باید به فکر تیم باشند و به گونه ای نباشد که ما دست تنها باشیم.

 

از رحمتی معذرت می خواهم
در مورد داور نمی خواهم صحبت کنم. بالاخره تیمی که می برد معمولا در مورد داوری صحبت نمی کند. البته در بازی های قبلی که باختیم هم در این مورد صحبت نکردیم. فقط یک مساله ای که پیش آمد، من بعد از پایان بازی بلافاصله به رختکن آمدم؛ دوست عزیزم آقای رحمتی اگر از من دلخور شدند از همین جا از ایشان معذرت خواهی می کنم.

دیدگاه‌ها