کد خبر : 1731070 | 23 دی 1399 ساعت 17:12 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تلاش های تیم پژمان منتظری برای بقا

تیم الخریطیات که پژمان منتظری را در اختیار دارد، برای فرار از سقوط به دسته پایین تر، باید به مصاف یاران رامین رضاییان برود.

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الخریطیات کار دشواری را در مقابل السیلیه دارد و آنها برای بقا در لیگ و فرار از سقوط، باید در استادیوم حمد بن خلیفه به مصاف میزبان خود بروند.


الخریطیات که پژمان منتظری را در اختیار دارد، اکنون با 6 امتیاز از 13 بازی در قعر جدول رده بندی قرار دارد و در صورتی که در دیدار امروز نتواند نتیجه لازم را کسب کند، به سقوط به دسته پایین تر، نزدیک و نزدیک تر می شود.

 

 

1561978

 


الخریطیات هفته گذشته و پس از شکست سه بر یک مقابل القطر، اقدام به تغییراتی در کادرفنی تیمش داشت. آنها یوسف آدم را از کار برکنار کردند و وسام رزق که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است را جایگزین او کردند.


این مسابقه با توجه به موقعیت فعلی دو تیم در جدول رده بندی و تمایل تیم ها برای پیروزی مهم تلقی می شود. السیلیه در هفته گذشته با نتیجه عجیب هشت بر صفر مغلوب السد شد و برای جبران این شکست، در استادیوم حمد بن خلیفه پذیرای الخریطیات خواهد بود.

 

 

1561977

 


رامین رضاییان که در نقل و انتقالات زمستانی از الدحیل راهی السیلیه شد، در این دیدار مقابل شاگردان پژمان منتظری قرار خواهد گرفت. البته منتظری در دیدار هفته گذشته در لیست تیمش حضور نداشت و شایعاتی پیرامون جدایی او به گوش می رسید و باید منتظر ماند و دید تکلیف بازیکن سابق استقلال و تیمش چه خواهد شد.


السیلیه با رامین رضاییان در 15 امتیاز در 13 دیدار خود کسب کرده و در رده هشتم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل الخریطیات و شکست یاران ترابی و محمدی در العربی، می توانند به رده هفتم صعود کنند.

دیدگاه‌ها