کد خبر : 1731094 | 23 دی 1399 ساعت 18:56 | 35.7K بازدید | 1 دیدگاه

گلزنان دربی بعد از 24 ساعت (عکس)

مهدی قایدی و ارسلان مطهری که روز گذشته و در دربی 94 موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شده بودند، در تمرین امروز استقلال روحیه بالایی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به خوبی نشان دادند که بازیکنان دربی بازی هستند. دو مهاجم آماده این روزهای استقلال که در بازی های اخیر گلزنان پایه ثابت آبی پوشان در بازی های تیم فکری بوده اند.


در حالیکه پیش از بازی با گل گهر سیرجان از مطهری و قایدی انتقادهای زیادی شد که این دو بازیکن برای استقلال گلزنی نمی کنند، اما مطهری در برابر گل گهر یک پنالتی زودهنگام از علیرضا حقیقی گرفت و قایدی نیز گل دوم را وارد دروازه حریف کرد.

 

 

1562008

 

 

 


در بازی هفته قبل از دربی نیز مطهری و قایدی گلزنان استقلال در برابر آلومینیوم اراک بودند و حالا این دو، در دربی نیز گلزنی می کنند تا به خوبی نشان دهند که از زیر فشار انتقادات خارج شده و به گلزنان پایه ثابت تیم فکری تبدیل شده اند.


در تمرین امروز استقلال که پس از دربی برگزار شد، بازیکنانی که در مقابل پرسپولیس به میدان رفته بودند، به انجام کارهای تاکتیکی مشغول شدند و سایر بازیکنان نیز تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی انجام دادند.

 

1562009


در تمرین امروز، ارسلان مطهری و مهدی قایدی چهره هایی خندان و خوشحال داشتند و مشخص بود که از عملکرد خودشان در دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس رضایت کاملی دارند. دو بازیکنی که در سه دربی گذشته مقابل تیم یحیی گل محمدی، 5 گل به ثمر رسانده اند و قایدی یک پاس گل نیز داده است. زوجی که شاید در سایر دیدارهای لیگ برتر مورد انتقاد قرار بگیرند ولی این را ثابت کردند که دربی بازهای قهاری هستند.

 

1562010

دیدگاه‌ها