کد خبر : 1731131 | 23 دی 1399 ساعت 21:51 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

غافلگیری و شکست الدحیل با علی کریمی؛

برد بزرگ السد برای قهرمانی در قطر(عکس)

شاگردان ژاوی موفق شدند با برتری مقابل الدحیل یک قدم به کسب عنوان قهرمانی در لیگ ستارگان نزدیک شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر، تیم الدحیل در حالی که علی کریمی را برای دومین بازی پیاپی در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف تیم صدرنشین السد رفت.

 

الدحیل که برای کم کردن اختلاف هشت امتیازی با السد و زنده کردن شانس قهرمانی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ ستارگان پای به میدان گذشته بود، خیلی زود با ضربه پنالتی المعز علی در دقیقه ۶ پیش افتاد و دروازه شاگردان ژاوی را باز کرد.

 

 

1562072


هافبک ایرانی الدحیل در نیمه اول مامور مهار سانتی کازورلا بود و بارها در نبردهای میانه زمین با او برای تصاحب توپ درگیری داشت

 

 

 

اما پیشتازی یاران علی کریمی خیلی ادامه نداشت و بغداد بونجاح با حرکت سریع از سمت چپ زمین و ورود به محوطه جریمه الدحیل، با قلدری از سد مدافع مقابل‌اش عبور کرد و با شوت زمینی از زاویه بسته موفق به گلزنی شد و در دقیقه ۱۴ کار را به تساوی کشید.

 

الدحیل پس از این گل کمی جلو آمد و نزدیک بود در دقیقه ۲۳ گل دوم را بزند، اما پاس المعز علی و شوت محکم ادمیلسون جونیور را مشعل برشام با واکنش عالی راهی کرنر کرد تا نتیجه یک بر یک بماند.

 

 

1562071

 

 

سانتی کازورلا، ستاره اسپانیایی السد در دقیقه ۳۴ با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه تیرک افقی دروازه را به لرزه درآورد و ثانیه‌هایی بعد هم صلاح زکریا، دروازه‌بان ۲۱ ساله  الدحیل اجازه نداد گل دوم وارد دروازه تیمش شود.

 

نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، اما فشار حملات بی‌امان السد بالاخره در دقیقه ۵۰ نتیجه‌بخش شد و بغداد بونجاح توانست در شلوغی محوطه ۶ قدم الدحیل، با شوت به طاق دروازه گل دوم خود و تیمش را بزند.

 

1562070

 

در شرایطی که الدحیل به دنبال جبران گل خورده بود، السد در دقیقه ۸۷ روی یک ضد حمله سریع و پاس در عمق اکرم عفیف، با شوت زمینی بغداد بونجاح برای سومین بار دروازه یاران علی کریمی را باز کند تا شاگردان ژاوی با هت‌تریک ستاره الجزایری بازی بزرگ لیگ ستارگان قطر را ببرند.

 

تیم صدرنشین السد با برتری ۳ بر یک مقابل الدحیل، ۳۸ امتیازی شد تا فاصله خود با یاران علی کریمی که در رده دوم جدول لیگ ستارگان قطر هستند را به عدد ۱۱ برساند و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را بالاتر ببرد.

 

1562069

 

علی کریمی، ملی‌پوش ایرانی الدحیل در دومین بازی با پیراهن این تیم تنها یک نیمه در زمین بود که پس از خروج او، تیمش دو گل دریافت کرد و بازنده این دیدار حساس شد.

دیدگاه‌ها