کد خبر : 1731192 | 24 دی 1399 ساعت 10:34 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ژان پیر پاپن از مهاجم PSG؛

مائورو ایکاردی رقابت را دوست ندارد!

ژان پیر پاپن، اسطوره فوتبال فرانسه و برنده توپ طلا، به شدت از مهاجم PSG انتقاد کرد.

مائورو ایکاردی رقابت را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی PSG، نه تنها این فصل چندان آماده نبوده بلکه سوالاتی راجع به میزان تعهد او به باشگاه و همچنین چگونگی رفتارش دراین تیم پاریسی به وجود آمده است.

ژان پیر پاپن، ستاره سابق فوتبال فرانسه، نیز با انتقادات سنگین از ایکاردی، شخصیت و رفتار و همچنین عملکرد این بازیکن را در پاری سن ژرمن زیر سوال برد.

 

ایکاردی فصل قبل 20 گل برای PSG به ثمر رساند و با عملکرد درخشان و آمادگی خود PSG را مجاب کرد تا با تبدیل قرارداد قرضی او به قرارداد دائم، با 50 میلیون یورو این بازیکن را از اینترمیلان بخرد.

ایکاردی حتی پیراهن شماره 9 ادینسون کاوانی، بازیکن سابق PSG را به تن کرد، اما این فصل پس از مصدومیت و از دست دادن آمادگی، نتوانسته در حد و اندازه های فصل پیش برای قهرمان فرانسه درخشان ظاهر شود. ایکاردی در شش بازی خود برای PSG در این فصل تنها 3 گل به ثمر رسانده است.

 

در غیاب ایکاردی، مویز کین، بازیکن تازه‌وارد PSG، توانسته با 11 گل در 18 بازی به خوبی خود را در ترکیب پاریسی ها نشان دهد.

هر چند ایکاردی توانست در نخستین بازی پوچتینو، سرمربی جدید PSG، روی نیمکت این تیم، در دیدار برابر برست گلزنی کند، اما پاپن اصلا تحت تاثیر نمایش مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن قرار نگرفته است.

 

1562151

 

 پاپن در رابطه با عملکرد ایکاردی گفت: "وقتی برای یک سال بازی او را تماشا کردم، این احساس که او تشنه گلزنی است و برای گل زدن به آب و آتش می‌زند را از او نگرفتم. چطور چنین چیزی ممکن است؟

در زبان بدن او من آن عطش لازم را ندیدم. با توجه به آنچه از او دیده‌ام، شک و تردیدهای اساسی راجع به شخصیت او دارم.

احساس می کنم که او رقابت کردن را دوست ندارد. در اینتر او بسیار تاثیرگذار بود اما آنجا او ستاره بی چون و چرا و بی رقیب و کاپیتان تیم بود. در پاریس، پس از نیمار و امباپه و چند نفر دیگر او یک ستاره معمولی و متوسط است."

 

پاپن البته جز انتقاد، صحبت‌های مثبتی راجع به مائورو ایکاردی نیز داشت: "او یک شکارچی گل تمام و کمال است. او می داند که چطور در مقابل دروازه جاگیری کند. حس می کند که توپ به کجا خواهد رفت که این موضوع در تیمی  با بازیکنانی مثل نیمار و امباپه و دی‌ماریا که دیدی عالی دارند، خیلی خوب است. اما او اهمیتی به دفاع کردن، نمی دهد."

دیدگاه‌ها