کد خبر : 1731295 | 24 دی 1399 ساعت 20:04 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

فیورنتینا 1 - 2 اینتر؛ پیش به سوی دلامدونینا

اینتر با گلزنی در دقیقه 118 موفق شد فیورنتینا را در کوپا ایتالیا مغلوب کند.

فیورنتینا 1 - 2 اینتر؛ پیش به سوی دلامدونینا

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری در شبی که موقعیت های خوبی را از دست داد، در نهایت با تکیه بر درخشش روملو لوکاکو راهی دور بعدی شد و حالا باید در مرحله یک چهارم به مصاف رقیب همشهری خود میلان برود.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال یک کرنر از سمت راست فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما ضربه سر میلان اشکرینار به بیرون رفت.

 

1562300

 

اما در اواخر نیمه اول اینتر به گل دست یافت. ضربه الکسیس سانچس از درون محوطه به دیرک برخورد کرد، اما داور با بازبینی صحنه خطای دروازه بان فیورنتینا را تشخیص داد و اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد. در نهایت آرتورو ویدال موفق شد با یک ضربه زمینی گل اول اینتر را به ثمر برساند و نراتزوری با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

 

در همان ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 48 اینتر بهترین فرصت را روی ارسال ایوان پریشیچ از سمت چپ برای گلزنی داشت، اما لائوتارو مارتینز ناباورانه در مقابل دروازه توپ را به بیرون زد.

 

اما در دقیقه 57 فیورنتینا به گل تساوی دست یافت. کوامه، ستاره جوان بنفش ها با یک ضربه روپا و محکم به گوشه دروازه، سمیر هندانوویچ را تسلیم کرده و گل تساوی را به ثمر رساند.

 

1562296

 

دقایقی بعد اشرف حکیمی با ضربه ای فنی و تماشایی از درون محوطه دروازه حریف را تهدید کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 80 و روی ارسال پریشیچ، الکسیس سانچس در دهانه دروازه و در موقعیتی بسیار خوب فرصت زدن گل دوم تیمش را داشت، اما توپ روی پاس او جفت و جور نشد و به بیرون رفت. در نهایت تلاش دو تیم بی نتیجه بود و بازی به اوقات اضافی کشیده شد.

 

در دقیقه 101 و روی ارسال از سمت راست باز هم اینتر صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما این بار نیز تراچیانو عکس العمل درخشانی برابر ضربه سر الکسیس سانچس نشان داد. در دقیقه 116 اینتر تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه سر روملو لوکاکو در دهانه دروازه با مهار فوق العاده دروازه بان فیورنتینا همراه شد.

 

اما در دقیقه 118 و روی ارسال بارلا بود که روملو لوکاکو با یک ضربه سر دقیق دروازه حریف را باز کرد و اینتر با کسب برتری 1-2 راهی یک چهارم کوپا ایتالیا شد.

دیدگاه‌ها