کد خبر : 1731449 | 25 دی 1399 ساعت 19:07 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: قلب هواداران لاتزیو در دربی با ماست

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، معتقد است برد برابر رم نقشی اساسی در روحیه و انگیزه این تیم خواهد داشت.

اینزاگی: قلب هواداران لاتزیو در دربی با ماست

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو در سال 2021 بدون باخت بوده و توانسته از سه بازی آخر خود در سری آ، 7 امتیاز به دست بیاورد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، پیش از دیدار حساس این تیم برابر رم، گفت که بازیکنانش برای دربی دلاکاپیتاله در روز جمعه آماده هستند.

 

اینزاگی درباره دربی روز جمعه گفت: "همه می دانیم که دربی در رم چه معنایی دارد. هر دو تیم ریسک خواهند کرد. فردا برای ما روز مهمی است. می خواهیم با تکیه بر دو برد پیاپی در دو بازی گذشته، باز هم پیروز شویم.

نتایج این فصل نشان داده که تیم همواره در بازی‌های خاص خوب عمل کرده. من در چشمان بازیکنانم دیدم که آنها از اهمیت نتیجه گرفتن در این دربی غیرعادی، بدون حضور تماشاگران، آگاه هستند.

اما قلب هواداران ما در این دیدار در کنار ماست و ما هم باید با تمام قلب‌مان به میدان برویم.

رم تیم فوق‌العاده‌ای است و سرمربی دارد که من برای او بسیار احترام قائلم. اما فکر می کنم که لاتزیوی من هم کمتر از آنها نیست.

ما باید مبارزه کنیم. باید هجومی و مصمم باشیم. می دانیم که نمی توانیم اشتباه کنیم. هیچ اشتباهی نباید از ما سر بزند. ما خیلی خوب برای این بازی آماده شده‌ایم."

 

1562578

 

سرمربی لاتزیو در رابطه با دربی رم بدون حضور تماشاگران نیز اضافه کرد: "غیبت تماشاگران خیلی به چشم خواهد آمد، همانطور که از ابتدای قرنطینه به چشم آمده است. بازیکنان من که به حضور تماشاگران نیاز دارند."

 

اینزاگی معتقد است که یک برد دیگر می تواند برای آنها بسیار حیاتی باشد و در این باره گفت: "از نظر انگیزه می تواند برای ما بسیار مهم باشد. در جدول کمی عقب هستیم و باید تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم.

امسال نتوانسته‌ایم در سه بازی پیاپی پیروز شویم و برد در برابر رم برای ما بسیار مهم و اساسی است."

 

دیدگاه‌ها