کد خبر : 1731551 | 26 دی 1399 ساعت 13:56 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراض کورتوا؛ چقدر پنالتی علیه رئال می گیرید؟

گلر بلژیکی رئال مادرید معتقد است که بیش از اندازه بر علیه رئال اعلام پنالتی می شود.

اعتراض کورتوا؛ چقدر پنالتی علیه رئال می گیرید؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته بازنده نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بود و نتوانست با گذر از سد بیلبائو حریف بارسلونا در فینال شود.

هر دو گل بیلبائو توسط رائول گارسیا و در نیمه اول به ثمر رسید. گل هایی روی اشتباه فردی لوکاس واسکز.

اولی در پی یک پاس اشتباه و دومی روی پنالتی بچه گانه این بازیکن. به این ترتیب تعداد پنالتی های اعلام شده علیه رئال در فصل جاری به هفت رسید در حالی که تنها دو پنالتی به سود رئال گرفته شده است.

 

 

1558352

 

 

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال در پایان بازی گفت:« تلاش کردیم ولی نشد. روی دو بدشانسی و اشتباه فردی گل خوردیم. نیمه دوم بدشانس هم بودیم و دو توپ آسنسیو به تیر خورد. معتقدم نیمه دوم خیلی خوب بودیم و به شکلی غیرمنصفانه شکست خوردیم. نیمه اول می توانستیم بهتر کار کنیم. فلسلفه ما بازی ا عقب زمین است و گاهی بهتر است بازی عمقی را هم در دستور کار قرار بدهیم. گل دوم بیلبائو هم در شرایطی به ثمر رسید که در صحنه قبل از کرنر، آفساید واضحی رخ داده بود که اعلام نشد. باختیم ولی چالش های بعدی پیش روی مان هستند و باید با قدرت ادامه دهیم.»

 

 

1561133

 

 

کورتوا در مورد پنالتی های زیاد علیه رئال گفت:« امشب هم یک پنالتی علیه مان اعلام شد. واقعیت این است که فصل جاری داوران بارها بر علیه مان پنالتی سوت زده اند.»

 

دیدگاه‌ها