کد خبر : 1731727 | 27 دی 1399 ساعت 11:42 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

روزنه‌های امید برای تیم قعرنشین (عکس)

ماشین سازی با دستیابی به تساوی ارزشمند خارج از خانه امیدوار به پایان ناکامی و بازگشت به جدول است.

روزنه‌های امید برای تیم قعرنشین (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، شرایط در فصل بیستم علیه ماشین سازی پیش می‌رود و آنها همان مسیری را طی می‌کنند که در فصل گذشته نیز در روزهای پایانی با آن درگیر بودند و در روز پایانی با هومن افاضلی در نهایت موفق به کسب جواز بقا شده بودند.

 

با گذشت یازده هفته از لیگ برتر در فصل بیستم، ماشین سازی به عنوان دیگر نماینده تبریز به قعرنشینی خود تداوم بخشید و البته اینبار در قائمشهر یک امتیاز طلایی را برای اینکه روزنه امید بزرگی برای پایان دادن به ناکامی‌ها شکل دهد، از آن خود کرد.

 

1563013

 

شاگردان اخباری که در تقابل با دیگر تیم پایین جدولی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر موفق به ثبت اولین گل بازی شده بودند، نتوانستند از این اندوخته بزرگ خود سود ببرند و با دریافت گل در نهایت به تساوی برابر حریف رضایت دادند،هر چند همین تک امتیاز از بازی خارج از خانه نیز می‌تواند امید بزرگی برای این تیم در ادامه مسابقات شکل دهد تا از این قعرنشینی در ادامه مسابقات فاصله بگیرند.

 

سبزپوشان تبریزی که در این فصل همچنان در حسرت برد به سر می‌برند، بعد از شکست تلخ هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان، اینبار نساجی را متوقف کردند تا با انگیزه بالایی آماده بازی هفته آتی خود مقابل فولاد شوند.

 

1563014

 

هرچند اختلاف ۵ امتیازی با نزدیک ترین رقیب در انتهای جدول شاید کار آنها را برای جبران سخت کند اما باید دید آنها قادر خواهند بود همانند فصل گذشته باز هم از سقوط فرار کنند یا خیر.

عکس‌ها: امیرحسین کافتری

 

1563015

دیدگاه‌ها